Autopromocja. Pokaż, na co Cię s...

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Autorzy: ,

Ocena:
   2.0/6  Opinie  (1)
Stron: 224
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
niedostępna
eBook
Pdf ePub Mobi
39,00 zł

Wewnętrzny dział public relations:

  • Zadbaj o swoją reputację.
  • Stań się niezastąpiony.
  • Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America

Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.

  • Wstęp (11)

PRZYGOTUJ SIĘ

  • Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17)
  • Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33)
  • Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)

PRZEDSTAW SIĘ

  • Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69)
  • Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93)
  • Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113)
  • Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)

PRZYPILNUJ SIĘ

  • Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139)
  • Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155)
  • Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175)
  • Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191)

  • Zakończenie (205)
  • Polecana lektura (209)
  • Bibliografia (211)
  • O autorkach (219)
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem
Cena zestawu: 115,90 zł
Oszczędzasz: 17,39 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 2 

    Kupując tę książkę szukałem garści praktycznych porad dotyczących kreowania swojego wizerunku biznesowego w firmie i poza nią. Nie znalazłem w niej jednak nic interesującego. Pozycja ta jest według mnie chaotyczna, bardzo ogólna, zawiera oczywiste informacje okraszone złotymi myślami. Zdecydowanie nie polecam.