Witold Anusz - audiobooki
-
„Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na
- Audiobook MP3 pkt
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?
Niedostępna
-
Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką. „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia. Często zastanawiamy się, „D
- Audiobook MP3 pkt
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?
Niedostępna
-
„Sprzedaj DROŻEJ swoje mieszkanie! 4 kroki do sukcesu w negocjacjach z kupującym” prezentuje przede wszystkim techniki negocjacyjne, które zdecydowanie zwiększają prawdopodobieństwo uzyskania pożądanej ceny. Opracowanie zdradza również sekret, którego stosowanie w praktyce aż 4-ro krotnie zwiększa szanse na uz
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaj DROŻEJ swoje mieszkanie! 4 kroki do sukcesu w negocjacjach z kupującym Sprzedaj DROŻEJ swoje mieszkanie! 4 kroki do sukcesu w negocjacjach z kupującym
Niedostępna
-
„Wynegocjuj podwyżkę i zmień swoje życie! Jak się przygotować i jak rozmawiać, aby osiągnąć cel” prezentuje skuteczne sposobu wynegocjowania podwyżki z pracodawcą. Ale temat podwyżki to tylko jeden z wielu obszarów negocjacji. Negocjacje to kluczowa umiejętność dla każdego człowieka. Bez względu na to, kim jesteś nego
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna