Zdrowie »
Pobij swój rekord. Skuteczne tre...

Pobij swój rekord. Skuteczne treningi od 5 km do maratonu dla ambitnych biegaczy

Autorzy: ,

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (1)
Stron: 152
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Septem
Wydawca: Septem
Cena:
32,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,40 zł
25,60 zł 32,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
32,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
25,60 zł
32,00 zł

Ten nowatorski podręcznik treningowy dla biegaczy jest najbardziej przejrzystym i szczegółowym źródłem informacji na temat mądrego trenowania, jakie kiedykolwiek miałem w rękach.

- Bill Rodgers, czterokrotny zwycięzca maratonów w Bostonie i Nowym Jorku




Cała Polska biega z nami!

W ostatnich latach Polaków ogarnęło prawdziwe szaleństwo biegania. Jedni tylko hobbystycznie trenują na parkowych ścieżkach, a inni ćwiczą metodycznie, by wziąć udział w którymś z licznie organizowanych w kraju i na świecie biegów ulicznych. Bez względu na to, czy chcesz tylko poprawić swoje wyniki, czy masz ochotę zmierzyć się z innymi biegaczami, z tej książki dowiesz się, jak trenować mądrzej i biegać szybciej na dowolnym dystansie.

Książka dostarczy Ci informacji na temat:
  • planów treningowych dla Twojego ulubionego dystansu, dopasowanych do liczby kilometrów przebieganych w ciągu tygodnia;
  • odpowiedniego tempa biegu podczas treningu szybkościowego;
  • przydatności wybierania długich dystansów i sposobów ich pokonywania;
  • przygotowywania się do ważnych zawodów i osiągania pełnego potencjału;
  • radzenia sobie z kontuzjami;
  • najlepszych strategii ścigania się na Twoich ulubionych dystansach;
  • osiągania optymalnej formy psychicznej, pozwalającej skutecznie trenować i startować w zawodach.
Każdy spośród pięciu harmonogramów treningowych został wzbogacony o cenne wskazówki dotyczące startów w zawodach oraz podpowiedzi światowej klasy zawodników. Nauczysz się wykorzystywać wiedzę z zakresu fizjologii wysiłku fizycznego, aby trenować w najbardziej efektywny sposób, z uwzględnieniem dystansów docelowych. Bez względu na to, na jakim dystansie chcesz wystartować, ta książka doprowadzi Cię do szczytowej formy!
 

„Niezwykle uporządkowana książka, zawierająca tabele, harmonogramy i listy kontrolne ułatwiające biegaczowi zorganizowanie sobie treningu. Oprócz prostych wskazówek przekazuje także wiedzę i mądrość, pokazując biegaczowi zorientowanemu na wyniki, że trzeba myśleć, a nie tylko działać”.

— Gordon Bakoulis, redaktor naczelny, „Running Times”

 

Pete Pfitzinger dwukrotnie był członkiem amerykańskiej drużyny olimpijskiej maratończyków i wszedł do grona najlepszych maratończyków w historii Stanów Zjednoczonych. Jest także doświadczonym sprinterem. Ma wieloletnie doświadczenie na stanowisku trenera, zajmuje się również wsparciem rozwoju zawodników. Jest popularnym felietonistą magazynu „Running Times” — ma tam swój kącik, zatytułowany The Pfitzinger Lab Report.

Scott Douglas jest byłym redaktorem naczelnym magazynu „Running Times”, dla którego obecnie pisze artykuły. Douglas startuje w zawodach biegowych od 1979 roku i doskonale rozumie biegaczy, którzy muszą godzić treningi i udział w zawodach z pracą oraz życiem osobistym. W środowisku biegaczy zasłynął felietonami pod szyldem Scott Speaks, Felietony te traktowały o troskach i zmartwieniach biegaczy uczestniczących w zawodach.

Podziękowania (5)

Słowo wstępne (7)

Przedmowa (9)

CZĘŚĆ I FIZJOLOGIA BIEGANIA

Rozdział 1. Wieloszybkościowe podejście do biegów ulicznych (13)

Rozdział 2. Trening zwiększający pułap tlenowy i szybkość (21)

Rozdział 3. Trening podwyższający próg mleczanowy i czystą wytrzymałość (31)

Rozdział 4. Trening optymalny (43)

Rozdział 5. Wyścig optymalny (63)

CZĘŚĆ II TRENING MAKSYMALIZUJĄCY FORMĘ

Rozdział 6. Trening przed biegiem na dystansie 5 kilometrów (77)

Rozdział 7. Trening przed biegiem na dystansach 8 i 10 kilometrów (89)

Rozdział 8. Trening przed biegiem na dystansach od 15 kilometrów do półmaratonu (101)

Rozdział 9. Trening przed maratonem (113)

Rozdział 10. Trening przed biegiem przełajowym (129)

Dodatek A Ekwiwalenty czasów dla dystansów od 5 kilometrów do maratonu (141)

Dodatek B Tabela czasów na dystansach od 400 metrów do maratonu (143)

Źródła (147)

O autorach (149)

Skorowidz (150)

Najczęściej kupowane razem:
Pobij swój rekord. Skuteczne treningi od 5 km do maratonu dla ambitnych biegaczy plus Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III plus Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
Cena zestawu: 120,90 zł
Oszczędzasz: 18,14 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Pobij swój rekord. Skuteczne treningi od 5 km do maratonu dla ambitnych biegaczy
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Pobij swój rekord. Skuteczne treningi od 5 km do maratonu dla ambitnych biegaczy plus Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III plus Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
Cena zestawu: 120,90 zł
Oszczędzasz: 18,14 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Pobij swój rekord. Skuteczne treningi od 5 km do maratonu dla ambitnych biegaczy
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zd...
Magdalena Olszewska, Tomasz Olszewski
Cena: 39,90 zł
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, z...
Joe Vitale , Ihaleakala Hew Len Ph.D
Cena: 39,00 zł
Zakochaj się w bieganiu!
Anna Szczypczyńska
Cena: 39,90 zł
Cena: 39,90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zd...
Magdalena Olszewska, Tomasz Olszewski
Cena: 31,92 zł
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować ...
Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób
Cena: 23,92 zł
Cena: 31,92 zł
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Bardzo pomocna pozycja, metodyczna i przystępnie napisana, polecam!