Perswazja podprogowa. Zakazane t...

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Autor: 

Ocena:
   3.7/6  Opinie  (3)
Stron: 248
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) PdfPDF
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
37,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,40 zł
29,60 zł 37,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
37,00 zł
eBook
Pdf
29,60 zł
37,00 zł

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com

Perswazja = zyski

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

Słowo wstępne (7)

Przedmowa (15)

Podziękowania (21)

Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)

Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)

Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)

Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)

Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)

Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)

Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)

Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)

Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)

Rozdział 10. Budowanie kultu (203)

Rozdział 11. Uwodzenie (215)

Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack

Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain

Bibliografia (239)

O autorze (243)

Skorowidz (245)

Najczęściej kupowane razem ebooki:
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem
Cena zestawu: 113,90 zł
Oszczędzasz: 17,09 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Mount Everest biznesu
Zbigniew Kowalski, Marcin Renduda, Krzysztof Wielicki
Cena: 31,20 zł
Cena: 31,92 zł
6
(0)
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(1)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Spodziewałem się bardziej bezpośrednich podpowiedzi. Daje jednak dużo ogólnych podpowiedzi. Bardzo łatwy i dostępny język.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobra książka jednak są pewne niedomówienia na które należy samemu odpowiedzieć. zostawia margines wyboru i nie wiadomo czy się wybierze dobrze czy źle ;) polecam
      Ocena : 1 

    Opis książki stara się zaintrygować czytelnika, jednak przy książkach takich jak ta zawsze jestem sceptyczny. Tekst tchnie sensacją, i rzeczywiście *jest* to książka "napompowana" tanią sensację. Autor jest święcie przekonany, że zdradza najskrytsze sekrety na świecie... no cóż, treść jednak słaba, koncentruje się na różnych (niewysokich lotów zresztą) sztuczkach i taktykach oszukiwania - nawet, jeśli autor czasami, zapewne z poczucia obowiązku, sili się na moralne porady :P Naprawdę szkoda czasu na to - lepiej już przeczytać po raz drugi wartościową książkę nt. psychologii czy marketingu, czyli jakość, nie ilość.