Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63



informacje o księgarni sensus.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2014

 Sensus 2014

Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova

Autorzy: ,

Ocena:
   5/6  Opinie  (5)
Stron: 344
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Cena:
44,90 zł
Cena:
35,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
44,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
35,90 zł
Stosowałem metodę Pose wobec sportowców, których trenowałem, i udało mi się odnieść ogromny sukces w doskonaleniu ich biegowych osiągów. W porównaniu z bieganiem o intensywniejszym kilometrażu albo z robieniem interwałów dla większości biegaczy jest to najszybszy sposób na poprawę prędkości. Opanowanie metody Pose jest jak zdobycie darmowej szybkości.
Joe Friel,
autor książki Triathlete’s Training Bible, były przewodniczący Krajowego Komitetu Treningowego USAT

Jestem zawodowym triatlonistą od ośmiu lat i nieustannie poszukuję sposobów na poprawę moich wyników, by stać się tak dobrym sportowcem, jak tylko pozwala mój potencjał. Dlatego też zdecydowałem, że moim trenerem będzie dr Romanov. Jego wiedza i biegłość (wliczając w to metodę Pose) są niezrównane w tej dyscyplinie sportu.
Andrew Johns

Niezależnie od tego, na jakim poziomie biegasz, metoda Pose na pewno Ci się przyda. Choć jest ona wykorzystywana przez sportowców profesjonalnych, jest nieoceniona dla wszystkich biegaczy, od rekreacyjnych do zapalonych amatorów i od sprinterów po maratończyków.
dr Nicholas Romanov

Doprowadź swoją formę do mistrzowskiego poziomu!

Większość książek o bieganiu skupia się na udzielaniu cennych porad treningowych, ale nie poruszają one głównego zagadnienia: "JAK BIEGAĆ?". Informacje dotyczące tętna, tempa, taktyki, odpoczynku i diety są ważne, jednak zanim zaczniesz je studiować, rozpocznij skuteczny trening, zaprojektowany po to, by zamienić Cię w biegacza wydajnego, szybszego i mniej narażonego na ryzyko kontuzji. Ten podręcznik zawiera innowacyjne ćwiczenia poprawiające elastyczność, koordynację i siłę oraz rozwijające indywidualne talenty każdego zawodnika. Kiedy już będziesz wiedział, JAK biegać, przekonasz się, że cała reszta przyjdzie Ci bardzo łatwo i naturalnie.

  • Wyeliminuj kontuzje!
  • Zwiększ swoją prędkość!
  • Wzmocnij wytrzymałość!
  • Popraw koordynację!

Dr Nicholas S. Romanov był dyrektorem Wydziału Dyscyplin Sportowych, Naczelnym Trenerem Lekkoatletyki oraz wykładowcą w dziedzinie biomechaniki sportu, teorii i praktyki wychowania fizycznego, a także lekkoatletycznego treningu. W połowie lat 70. stworzył metodę Pose, która zwiększa wydajność i umożliwia uzyskiwanie lepszych wyników w bieganiu, lekkoatletyce, pływaniu, kolarstwie, gimnastyce, łyżwiarstwie szybkim oraz narciarstwie przełajowym. Obecnie prowadzi wykłady i szkolenia w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Anglii i Afryce Południowej, we współpracy z klubami, krajowymi organami rządowymi oraz uniwersytetami. John Robson jest miłośnikiem surfingu, pływania, kolarstwa, biegania i skateboardingu. Z zawodu dziennikarz, jest autorem licznych artykułów do gazet "Florida Sports Magazine", "Miami Herald", "New York Daily News", "Outside Magazine", "Billboard Magazine" i wielu innych.

Podziękowania (19)
Słowo wstępne (21)
Przedmowa (25)
Wprowadzenie (27)
Część I: Początki (29)
  • Rozdział 1. Poszukiwania perfekcyjnej techniki biegania (31)
  • Rozdział 2. Moja filozofia biegania (37)
  • Rozdział 3. Najlepszy moment na naukę metody biegania Pose (45)
  • Rozdział 4. Zanim zaczniesz - prosty test (47)
Część II: Zalety metody Pose (51)
  • Rozdział 5. Eliminacja kontuzji ze swoich biegów (53)
  • Rozdział 6. Popraw swoje wyniki (61)
  • Rozdział 7. Wolność do biegu na swoim najlepszym poziomie (65)
  • Rozdział 8. Niezwykła lekkość biegu (69)
Część III: Koncepcja metody Pose (71)
  • Rozdział 9. Samodzielna nauka metody Pose (73)
  • Rozdział 10. Myślenie... Postrzeganie... Odczuwanie (77)
  • Rozdział 11. Pozycja biegowa (81)
  • Rozdział 12. Zasada swobodnego opadania (87)
  • Rozdział 13. Zmiana pozycji (93)
  • Rozdział 14. Koncepcja koła (99)
  • Rozdział 15. Elastyczność mięśni (105)
  • Rozdział 16. Znaczenie wysokiej częstotliwości kroków (109)
  • Rozdział 17. Nie biegnij: niczego nie rób! (113)
  • Rozdział 18. Koncepcja kadru (znana również jako bieganie w kontinuum czasoprzestrzennym) (119)
Część IV: Przejście od myślenia do działania (123)
  • Rozdział 19. Włączanie komponentów metody Pose do Twojego nowego stylu biegania (125)
  • Rozdział 20. Przyswajanie techniki biegania (129)
  • Rozdział 21. Wrażliwość biegowa (133)
  • Rozdział 22. Nauka pozycji biegowej (137)
  • Rozdział 23. Nauka swobodnego padania (141)
  • Rozdział 24. Rozwijanie wrażliwości na doznania związane ze swobodnym padaniem (149)
  • Rozdział 25. Wyjście na bieg (159)
Część V: Praca nad organizmem biegacza... i nad jego umysłem (165)
  • Rozdział 26. Trening siłowy biegacza (167)
  • Rozdział 27. Rozwijanie elastyczności mięśni (175)
  • Rozdział 28. Ćwiczenia mięśni bioder (195)
  • Rozdział 29. Ćwiczenia mięśni tylnej strony uda (213)
  • Rozdział 30. Włączanie przygotowania siłowego do swojego programu treningowego (221)
  • Rozdział 31. Bieganie po piasku (227)
  • Rozdział 32. Bieganie pod górę i z góry (231)
  • Rozdział 33. Bieganie w terenie (237)
  • Rozdział 34. Bieganie na bosaka (241)
  • Rozdział 35. Praca nad elastycznością (245)
  • Rozdział 36. Przezwyciężanie lęku przed bieganiem (271)
Część VI: Doskonalenie techniki biegania (285)
  • Rozdział 37. Rozpoznawanie i korygowanie błędów (287)
  • Rozdział 38. Korekta błędów w ruchu nóg (293)
  • Rozdział 39. Korekta błędów w ruchu tułowia (319)
  • Rozdział 40. Korekta błędów w ruchu rąk (323)
  • Rozdział 41. Zachowanie techniki Pose w dalszych treningach (329)
O autorach (335)
Dodatek A (337)
Dodatek B (341)
Dodatek C (344)
Najczęściej kupowane razem:
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova plus Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie plus Bieganie i odchudzanie dla kobiet.  Zdrowa i piękna każdego dnia
Cena zestawu: 87.28 zł 102.70 zł
Oszczędzasz: 15.42 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova
Najczęściej kupowane razem:
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova plus Kapłan diabła. Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości plus Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
Cena zestawu: 84.89 zł 99.88 zł
Oszczędzasz: 14.99 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
ABC pewności siebie i atrakcyjności
Krzysztof Król, Jan Gajos
Cena: 39.90 zł
FitMind. Schudnij bez diet
Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz
Cena: 37.00 zł
Ostatni maraton
Piotr Kuryło
Cena: 31.90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Schudnij z Kaizen
Jarosław Gibas
Cena: 27.90 zł
ABC pewności siebie i atrakcyjności
Krzysztof Król, Jan Gajos
Cena: 31.99 zł
Cena: 31.99 zł
Cena: 26.90 zł
6
(2)
5
(2)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Przełomowa książka o technice biegowej. Nie czyta się jej lekko, łatwo i przyjemnie, ale zawarta w niej wiedza jest nie do przecenienia. Polecam każdemu pasjonatowi biegania.
  Ocena : 6 

Jeśli chcesz poprawić swoje wyniki w bieganiu, a brakuje Ci konkretnej techniki ta książka daje odpowiedzi jak to zrobić. Mnie pomogła, zacząłem stosować metodę Pose na wiosnę zeszłego roku i jest coraz lepiej. Szczerze polecam
  Ocena : 5 

Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości, niech poczyta recenzję recenzje książki i opis metody na bieganie.pl. Metoda wymaga "mentalnego" zaangażowania i dlatego szczerze polecam książkę. Jeśli już nauczysz się biegać "POSE", efektywność wzrośnie, a podatność na kontuzję znacznie zmaleje. Warto, jeśli poważnie myślisz o swoim zdrowiu.
  Ocena : 5 

Zdecydowałem się na zakup co skutkowało... uwaga! szybką zmianą obuwia ;). Dla mnie bomba, kolejny krok w technice biegowej. Szczerze polecam
  Ocena : 3 

Zakupiłem, przeczytałem i .. na szczęście skonsultowałem się z terapeutą, który sam aktywnie uprawia bieganie. Stanowczo odradza, podobnie jak dwóch innych lekarzy ortopedów ze specjalizacją sportową. Metoda wbrew zapewnieniom autora - bardzo obciąża stawy.