Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Twoje stanowisko, Dan, jest jak węgorz - za każdym razem, kiedy je uchwycę, a przynajmniej tak mi się wydaje, wymyka mi się z rąk, skarży się Gregg D. Caruso. Tak właśnie się dzieje, kiedy filozofowie usiłują sklasyfikować wszystkie izmy, odparowuje Daniel C. Dennett. Dwóch znakomitych filozofów ściera się - życzliwie, ale bez merytorycznej taryfy- ePub + Mobi pkt
Wolna wola. Czy jesteśmy odpowiedzialni za nasze czyny? Wolna wola. Czy jesteśmy odpowiedzialni za nasze czyny?
(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.93 zł
49.90 zł (-28%) -
Promocja
Elysia „Sia” Willis wiedzie samotne życie. Ma tylko starszego brata Kylera, zajmującego wysoką pozycję w hierarchii niesławnych Katów Hadesa. Kocha go, ale nie znosi wyjętego spod prawa klubu motocyklowego, w którym ten jest zastępcą prezesa i jego prawą ręką. Sia była wychowywana w sekrecie przez matkę i dorastała z dala od brata i nieczułego ojca. Mało kto wiedział o jej istnieniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Kilkadziesiąt dni - tyle potrzebujesz, by przejść z Autorem teoretyczny i praktyczny trening obcowania z płcią piękną. Tylko tyle czasu, by dotrzeć do takiej jakości w Twoim randkowym i związkowym życiu, o jakiej dziś tylko marzysz. Biorąc tę książkę do ręki, właśnie zacząłeś tę zmianę - zmianę w mężczyznę, który zaprojektował swoje życie tak, aby być szczęśliwym człowiekiem!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna