Tworzenie modeli biznesowych. Po...

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Autorzy: ,

Ocena:
   5.2/6  Opinie  (0)
Stron: 288
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) PdfPDF
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
69,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 13,80 zł
55,20 zł 69,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
69,00 zł
eBook
Pdf
55,20 zł
69,00 zł
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

  • Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
  • Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
  • Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań

"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.



470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!

Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!

Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!

A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!

A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!




Patron merytoryczny:

Szablon

  • Definicja: Model biznesowy (18)
  • Dziewięć elementów fundamentalnych (20)
  • Szablon modelu biznesowego (48)

Schematy

  • Rozdzielanie (60)
  • Długi ogon (70)
  • Platformy wielostronne (80)
  • FREE jako model biznesowy (92)
  • Otwarte modele biznesowe (112)

Projekt

  • Z inspiracji klienta (130)
  • Kreowanie pomysłów (138)
  • Myślenie wizualne (150)
  • Tworzenie prototypów (164)
  • Opowiadanie historii (174)
  • Scenariusze (184)

Strategia

  • Otoczenie modelu biznesowego (204)
  • Ocena modelu biznesowego (216)
  • Perspektywy modelu biznesowego (230)
  • Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)

Proces

  • Proces projektowania modelu biznesowego (248)

Perspektywa

  • Perspektywa (266)

Posłowie

  • Skąd się wzięła ta książka? (278)
  • Bibliografia (280)
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 39,90 zł
Cena: 39,90 zł
Henryka Sytnera Wakacje na Dwóch Kółkach
Robert Maciąg, Henryk Sytner
Cena: 39,00 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Szepty dzieciństwa
Anna Sakowicz
Cena: 19,92 zł
Cena: 31,92 zł
Książka dla każdego, kto prowadzi własną firmę. Rozkłada na części pierwsze schemat działania skutecznej firmy. Świetna pozycja dla tych, którzy chcą zrobić przegląd swojej działalności i zrozumieć, na czym opiera się budowanie skutecznego biznesu. Przedstawia narzędzia do budowania i analizy modeli biznesowych, sposoby weryfikacji strategii działania i procesy wspomagające tworzenie innowacyjności. Jest bogata w case studies znanych marek i przykłady, które przegląda się z przyjemnością, bo książka jest ciekawie opracowana graficznie.

Cyfrowi Nomadzi

    pokaż wszystkie