×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

TAK! 50 sekretów nauki perswazji

TAK! 50 sekretów nauki perswazji Cialdini Robert B., Goldstein Noah J., Steve J. Martin - okladka książki

TAK! 50 sekretów nauki perswazji Cialdini Robert B., Goldstein Noah J., Steve J. Martin - okladka książki

Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
5.0/6  Opinie: 2
Stron:
190
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
 Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?  Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?  Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?    Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
OPINIE
Amerykanie są mistrzami w interesującym i przystępnym przedstawianiu nawet najbardziej zawiłych zagadnień naukowych. Robert Cialdini, polskiemu Czytelnikowi znany z bestselleru Wywieranie wpływu na ludzi, jest w tym względzie mistrzem wśród Amerykanów. Książka Tak! 50 sekretów nauki perswazji, którą napisał wraz z dwójką swoich współpracowników, jest wspaniałą lekturą dla tych wszystkich, którzy z racji swego zawodu czy roli społecznej powinni efektywnie, a zarazem etycznie wpływać na innych.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, przewodniczący Komitetu Nauk Psychologicznych Polskiej Akademii Nauk, Dziekan Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Robert B. Cialdini – guru w dziedzinie wywierania wpływu – oraz Noah J. Goldstein i Steve J. Martin proponują nam bezcenną skrzynkę – wręcz skrzynię – z różnymi narzędziami wywierania wpływu na ludzi. Każde z tych narzędzi działa – potwierdzają to badania naukowe i praktyka społeczna. Możemy je wykorzystać w każdej niemal sytuacji: w rozmowie z klientem, z szefem, w kierowaniu zespołem, w opracowaniu strategii, która zapewni naszej firmie wzrost sprzedaży, a także na randce, w czasie wizyty u teściowej, a nawet w utarczkach z naszymi dziećmi. A jeśli o coś prosisz, pamiętaj, by dodać do prośby krótkie słowo „bo”. Ono sprawi, że niezależnie od treści uzasadnienia prośba częściej będzie wysłuchana. Dlaczego słowo „bo” ma magiczną siłę? Wyjaśnienie tego oraz działania innych 49 technik perswazji znajdziesz w tej książce.
dr Dorota Krzemionka, psycholog, redaktor naukowy „Charakterów”
Jak być skutecznym w swoich działaniach? Jak osiągnąć lepsze wyniki? Wskazówki zawarte w tej książce pozwalają na przemyślenie dotychczasowych postaw, a podane w niej przykłady oraz wyniki badań zachęcają do zmiany metod działania. Polecam ją wszystkim, którzy chcą doskonalić swój warsztat oraz wzmacniać swoją siłę perswazji.
Piotr Wielgomas, Prezes BIGRAM S.A.
Ta książka zmieniła mój sposób postrzegania świata. To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times”
W świecie, w którym perswazja jest coraz ważniejszym elementem działalności rządów i organizacji, ta książka jest nieocenionym skarbem.
Matthew Taylor, dyrektor Royal Society of Arts

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Steve J. Martin jest dyrektorem firmy Influence At Work, oferującej usługi doradcze i szkoleniowe oparte na strategiach opisanych w tej książce. Ma wykształcenie z zakresu sprzedaży i marketingu, a jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Jest współautorem książki Sold!, występuje na konferencjach i prowadzi szkolenia na całym świecie. Regularnie wygłasza odczyty na temat perswazji i wywierania wpływu na wyższych uczelniach, w tym na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Doradza licznym firmom i organizacjom rządowym.

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności