×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Michał Bartyzel - okladka książki

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Michał Bartyzel - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.2/6  Opinie: 25
Stron:
280
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 44,85 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-40%)
41,40 zł

Dodaj do koszyka Realizacja zamówień od 2024-04-10

44,85 zł najniższa cena z 30 dni

Ebook 37,95 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-64%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

37,95 zł najniższa cena z 30 dni

Audiobook w mp3 21,96 zł najniższa cena z 30 dni

54,90 zł (-77%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

21,96 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Druk na żądanie

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile, gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejętności miękkie mają tam większe znaczenie niż umiejętności techniczne, które łatwiej zdobyć.

Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posługuje się prostym i zrozumiałym językiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. Narzędzia, które czytelnik dostaje do ręki, można od razu wykorzystać w pracy.

Oprogramowanie szyte na miarę wyróżnia się spośród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tłumaczenie z języka angielskiego, ani próba zastosowania amerykańskich technik w polskich realiach. Liczne przykłady zaczerpnięte prosto z życia pokazują, jakie błędy popełniamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. Gwarantuję, że niejeden raz uśmiechniesz się podczas czytania zapisów rozmów.

Jest to książka promująca pierwszy punkt Manifestu Agile: ludzie i ich interakcje ponad procesy i narzędzia. Polecam ją gorąco wszystkim osobom zaangażowanym w pracę nad projektami informatycznymi wytwarzanymi w relacji klient-dostawca albo na wewnętrzne potrzeby organizacji.

Krystian Kaczor, Agile Coach, trener, autor książki Scrum i nie tylko

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Michał Bartyzel - konsultant i trener w firmie szkoleniowo-doradczej BNS IT. Zajmuje się doskonaleniem programistów i zespołów programistycznych, wdrażaniem metodyk pracy oraz rozwijaniem kompetencji pracowników branży IT. Prowadzi szkolenia oraz konsultacje z zakresu tworzenia systemów informatycznych, zarządzania zespołami programistycznymi i kierowania projektami IT. Autor książki Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce (Helion, wydania 2012 i 2015).

Helion - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności