×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

4.5

2014-05-28
Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
Pełen pakiet podstawowej wiedzy marketingowej. Dodatkowo wszystko pokazane na konkretnych przykładach. Prościej i jaśniej o marketingu chyba się nie da...
2009-03-19
Andrzej Budzyk
"Marketing" to publikacja z biznesowej serii "Uniwersytet Donalda Trumpa" autorstwa Donalda Sextona z "wtrąceniami" współczesnej, amerykańskiej ikony sukcesu Donalda Trampa. Ta książka to podręcznik dla przedsiębiorczych praktyków - zaciekawionych samouków, którzy chcą rozumieć wspierających ich działalność profesjonalnych konsultantów.<br /> Starać się wiedzieć "co jest grane" to dziś (2009.) nie fanaberia, ale OBOWIĄZEK. Man nadzieję, że potencjalni czytelnicy "Marketingu" znają bestseller Jacka Trouta z 1999 roku pod tytułem "Siła prostoty". Jeżeli nie to przypomnę, że autor cytuje w niej Toma Petersa (jednego z wielkich doradców):<br /> [...] Jesteśmy jedynym społeczeństwem,które wierzy, że można się ciągle doskonalić. No i ciągle dajemy się nabijać w butelkę ludziom mojego pokroju.". Porcja wiedzy przybliżona czytelnikowi przez Sextona pomaga, moim zdaniem, odróżniać złych od dobrych doradców.<br /> Podczas czytania tej książki warto się "pobawić" jej treścią .Ja na przykład funkcje strategii "3K" (koordynacja - koncentracja - komunikacja) zamieniam, dla moich rozmówców, w HZP (harmonizacja - zogniskowanie - przekaz).<br /> Polecam tę książkę bo jest "młoda" (2006.), nie przegadana oraz bez nachalnej biznesowej indoktrynacji z "nowego świata". Napisał ją ekonomista i matematyk przyjazny czytelnikom. Nie męczy ich "twardą" wiedzą i pomaga samodzielnie myśleć.