×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

5.9

2019-01-02
Andrzej Świtelski
Książka doskonała. i znana w branży. Na książkach Roberta Zycha można uczyć się zarządzania i coachingu. Prawdziwy coach z powołania, a nie samozwańczy spec, jakich ostatnio wielu na rynku. Naprawdę solidna wiedza, która wynika z gruntownego doświadczenia.
2017-11-02
J.D. , menadżer
Polecam wszystkim! Ponadczasowa pozycja, do której można wracać bez względu na sytuację zawodową i zawsze znajdzie się odpowiedzi na nurtujące pytania, na problemy w pracy. Świetnie napisana, czyta się jak dobrą powieść z interesującą fabułą.
2017-01-27
Jacek Dukaj , szef
Bardzo, bardzo polecam tę książkę! Można opisać zarządzanie ludźmi w prosty sposób? Można! Robert Zych, Wojciech Badura i ich "Szef w roli coacha" to najlepszy przykład na to, że książki dla managerów nie muszą być nudne, nie muszą zawierać skomplikowanych opisów i wyjaśnień, a wszystko można pokazać w prosty, przystępny i obrazowy sposób. :-)
2016-12-06
Tomasz
Nie da się prowadzić zespołu jeśli nie potrafimy wpływać na jego rozwój i zmianę. Ta książka jest właśnie o tym jak tej zmiany dokonać
2016-09-20
bez podpisu
Naprawdę godna uwagi pozycja, którą warto mieć w swojej domowej biblioteczce i nie tylko spoglądać na nią, ale też wracać zawsze wtedy, gdy mamy problem z naszym zespołem. Czuje się w tej książce zarówno doświadczenie, jak i kreatywność autora.
2016-02-26
Fieder S.
Bardzo dobra książka, którą polecić mogę każdemu, kto chce się rozwijać i doskonalić umiejętności menadżerskie. "Szef w roli coacha" to wiele przemawiających do wyobraźni przykładów oraz informacji, w jaki sposób radzić sobie z podwładnymi w odpowiedni sposób. Polecam nie tylko przeczytać, ale i wziąć sobie do serca rady, zastosowując je w działaniu.
2016-02-26
D.S.
Inne pozytywne opinie mnie w ogóle nie dziwią! Świetna książka, która jest napisana z pasją, co widać. Dostałam od mojego zespołu, którym zarządzam w pracy, w prezencie. Bardzo fajnie pokazane są konkretne, występujące w rzeczywistości problemy i sposoby na ich rozwiązanie. Polecam!
2016-02-25
O.F. ,
Nie dziwię się, że ta książka zbiera tylko i wyłącznie pozytywne recenzje. To taki TOTALNY podręcznik dla osób, które zarządzają innymi. Nigdy w żadnej publikacji nie znalazłam tyle przydatnej wiedzy - takiej, która wynika z doświadczenia, a nie jakichś ściem coachingowych. Tutaj przede wszystkim widać ponad 20 lat solidnej pracy autorów. Świetna pozycja!
2016-01-29
Marianna Kowalska , menadżer
Świetna pozycja, która każdy menadżer powinien przeczytać. O tym, w jaki sposób rozmawiać z ludźmi, jak delegować zadania, jak zadbać o swój zespół w sposób wyjątkowy. Jeżeli uda nam się stworzyć atmosferę partnerskich relacji i współpracy bez jakichkolwiek problemów, uda nam się pozyskać nowych klientów, jak i utrzymać dotychczasowych. Świetna książka, która mówi, w jaki sposób wymagać od siebie, ale też od innych!
2015-12-02
Marcin Nowacki , dsd@sd.pl
Jest to książka z gatunku tych, obok których nie można przejść obojętnie. Największym jej plusem jest to, że nie jest napuszona, a autorzy z pokorą, dystansem, ale też ogromnym doświadczeniem, opowiadają o tym, w jaki sposób można działać efektywnie. Coaching należy rozpocząć od siebie, krok po kroku wdrażając innych członków zespołu. Polecam książkę. To chyba jeden z najlepszych poradników na polskim rynku, pisanych przez Polaków.
2015-11-26
A.G. , Kierownik Zespołu
Jak w ocenie - książka wybitna. Czyta się jak dobrą powieść, a na koniec okazuje się, że sporo wiedzy przy okazji wpadło do głowy. Ciekawe rzeczy, podane w fajny, nieprzekombinowany sposób. Sporo przykładów z polskiego podwórka i o to chodzi! Polecam z czystym sumieniem każdemu, kto chciałby rozwinąć kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.
2015-10-21
G.F. , właściciel firmy
Bardzo dobra książka, świetne przykłady i miła narracja. Czy ta się jak dobrą powieść i czeka, co będzie dalej, jak poszczególne osoby poradzą sobie z konkretnym problemem. :-)
2015-09-30
Nowak , ads@dsd.pl
Z czystym sumieniem mogę polecić tę książkę wszystkim, którzy szukają głosu rozsądku w temacie coachingu. Popularny temat, na którym każdy się zna... Natomiast autorzy mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i tworzeniu publikacji na temat zarządzania, sprzedaży i coachingu właśnie.
2015-09-23
bez podpisu
Coaching wydaje się być w ostatnich latach wyświechtanym zajęciem. Każdy może być coachem, ale nie każdy może napisać taką książkę. To nie są puste słowa, ale przykłady z życia wzięte na to, jak w efektywny sposób możemy zmotywować naszych pracowników do działania. Fajnie, że autorzy opierają się o przykłady z polskiego podwórka. Wszystko jest tutaj dobrze wytłumaczone, a proces działania wyjaśniony. Nie ma miejsca na przypadki i mówienie, że tak ma być, bo ma być... Polecam! Zasłużona 6 w szkolnej skali.
2015-08-27
Piotr , kierownik
Zarządzam ludźmi od 10 lat. Mam więc na swoim koncie zarówno trochę sukcesów, jak i całkiem sporo błędów. Zaczynałem z Szef to zawód Hamana i Guta, więc nowa pozycja KontraktOSH była oczywistym wyborem. I wyborem słusznym. Zych i Badura skutecznie radzą jak zarządzać, angażować i w pełni wykorzystywać potencjał pracowników. I jak zawsze w publikacjach kontraktu - radzą praktycznie, a nie teoretycznie.
2015-09-27
Julia Odes , manager
Fachowo napisana pozycja. Bardzo miło się czyta, a jeszcze lepiej powinno się wdrażać w życie porady w niej zawarte. Bardzo dobra robota. :-)