×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

5.2

2022-04-21
bez podpisu
Super książka dla ludzi którzy chcą stworzyć startup!
2021-11-04
bez podpisu
Bardzo wartościowa książka.
2021-04-30
Przemyslaw
Niezbednik przy budowe startupu, zobaczymy co z tego wyjdzie
2019-04-11
bez podpisu
Naprawdę dobra książka, obowiązkowo dla każdego startupowca.
2015-08-10
bez podpisu
Bardzo dobrze się czyta tę książkę. Wiele fachowych porad i bogactwo przykładów. Pozycja obowiązkowa dla ludzi myślących nad własnym startupem.
2013-07-05
Mariusz
Jedna z niewielu książek która nie opisuje czegoś w stylu "a u nas w USA to się robi tak...", co w połączeniu z polską rzeczywistością prowadzi do katastrofy. Konkretnie opisano "jak ty masz to zrobić", a nie "jak oni to kiedyś zrobili". Na prawdę rewelacja, szczególnie strategia jak mając 0zł w kieszeni i żadnego produktu rozpocząć badanie rynku i poszukiwania klientów.
2017-10-22
bez podpisu
Bardzo trafny tytuł - tą książkę trzeba traktować jak podręcznik, nie da jej się przeczytać jednym tchem, trzeba na nią czasu, tak samo jak potrzeba semestru lub dwóch, aby zgłębić jakiś akademicki temat. Jeśli tworzysz Startup, to twórz go z tą książką w ręku.
2017-01-19
bez podpisu
Wszystko w książce jest na temat, niestety przez to ciężko się ją czyta ale niema co oczekiwać od biznesowej książki lekkości czytania.
2016-09-07
remq
Bardzo obszerne kompedium na temat zakładania nowego biznesu. Mimo, że generalnie opisuje nieco inne otoczenie rynkowe (w warunkach amerykańskich), znajdziemy tu wiele naprawdę cennych porad i wskazówek sprawdzających się również poza USA. Sam rozważam założenie startupu i powiem tak, że naprawdę warto najpierw trochę poczytać, bo koszt wejścia bez przygotowania znacznie przewyższa koszt tej czy innej książki.
2016-01-12
bez podpisu , Informatyk
Bardzo dobra książka,. Miło się ją czyta
2014-01-25
ZLU , nauczyciel
Ciekawa książka. Autor zachęca do bazgrania po książce, zaginania rogów itd. Niestety kupiłem w wersji elektronicznej :)
2014-01-11
Janusz
Książka z jednej strony genialna z drugiej jednak ciężka w odbiorze i ze względu na ten fakt nie dam 6 gwiazdek. Jest to ostatnia część trylogii, którą onepress nieco dziwnie opublikowało, gdyż najpierw mieliśmy Lean StartUp Riesa, potem Tworzenie modeli biznesowych Alexandra Osterwaldera i dopiero na końcu coś co jest podstawą trylogii dzieło Blanka i Dorfa... Przyznam, że jeszcze nie przeczytałem Metoda Running Lean, która również nawiązuje do tej niesamowitej trylogii, która zrewolucjonizowała moje podejście do tworzenia biznesu. Jeszcze tylko na koniec podzielę się, że podejście biznesplanowe niszczy nie jednego przedsiębiorcę, który zamiast działać najpierw tworzy kilkadziesiąt stron dokumentu, który już w momencie jego tworzenia staje nieaktualny. Gdybym był Ministrem Nauki zakazałbym prowadzenia zajęć z biznes planu i wdrożył w to miejsce zajęcia trylogii Lean Startup+Modele Biznesowe+Customer Development... Ale nie jestem ministrem, a z natury jestem wolnościowcem, więc nikomu niczego nie będę narzucał ;)
2013-12-27
Marek K , właściciel
Książka w bardzo przystępny sposób tłumaczy różnicę prowadzenia dużej firmy, a startupu. Podaje konkretne narzędzia przy tworzeniu swojej firmy oraz wskazuje newralgiczne punkty, które mogą wystąpić na początku działalności. Polecam gorąco
2013-09-16
Jan Odważny , emarketing
Pozycja podstawowa dla każdego kto zaczyna swój startup. Nawet przy dużej wiedzy w tej dziedzinie układa sporo w głowie. Polecam polecam
2013-08-13
Rafał Kamiński , menedżer
Doskonały podręcznik-manual do budowy własnej firmy (startup'u) i nie tylko. Jest to również doskonały materiał do adaptacji i zmiany podejścia do wdrażania nowych produktów i usług, , w tym internetowych i mobilnych, zorientowanych na Klienta w kontekście rozwiązywania jego faktycznych problemów. Autorzy bardzo precyzyjnie opisali każdy krok modelu wdrożenia produktu i budowy własnej firmy, niezależnie od rynku, rodzaju produktu czy kanału dystrybucji. Polecam uwadze tę książkę i model customer development.
2019-12-13
bez podpisu
Bardzo obszerna książka, nie przebrnelam
2015-05-20
Zbigniew Piątek
Napaliłem się na tę książkę jako że chcę założyć firmę - i rzeczywiście na początku dała mi wiele cennych wskazówek na temat tego, jak myśleć o produktach i kontaktach z klientami. Po około 200 stronach autorzy jednak schodzą mocno w detale, które na obecnym etapie są mi mało przydatne. Pojawia się wiele powtórzeń i lania wody, do tego są trochę nieprzystające do naszego rynku rzeczy (pisanie o radach nadzorczych, itd.). Sprawia to, że kolejne 400 stron kartkuje się, wyławiając jedynie od czasu do czasu coś wartościowego. Może kiedyś do tego wrócę. Podsumowując - książka dobrze przetłumaczona, otwiera oczy na pewne zagadnienia, ale w pewnym momencie robi się strasznie powtarzalna.
2013-10-25
Mariusz
Książka dobra, ale trochę zbyt słabo ugruntowana w polskich realiach. Ocena: 4