×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

6

2019-07-01
Luiza
Wracam zawsze, gdy mam jakiś problem ze swoim zespołem. Świetna sprawa, wiele przydatnych pomysłów na to, jak działać skutecznie w branży.
2019-07-01
dds
Świetna książka, dzięki której skutecznie zwiększyłem zaangażowanie w sprzedaż mojego zespołu. Napisana przystępnym językiem, a jednocześnie zawiera bardzo dużo przydatnych informacji z zakresu zarządzania, coachingu oraz psychologii.
2019-04-29
Karoll
Książka, która w kręgach handlowców jest już pozycją niemalże kultową. Świetna sprawa bez względu na stopień zaawansowania w sprzedaż. Polecam, bo korzystam od kilku lat w trudnych momentach.
2019-01-31
bez podpisu
Doskonała książka, do której wracam zawsze wtedy, gdy szukam inspiracji. Robert Zych podaje wiele przykładów z życia wziętych, dzięki którym można odnieść sposoby zarządzania również i do swojej rzeczywistości biznesowej. Godna polecenia, inspirująca książka!
2019-01-31
bez podpisu
Doskonała książka, do której wracam zawsze wtedy, gdy szukam inspiracji. Robert Zych podaje wiele przykładów z życia wziętych, dzięki którym można odnieść sposoby zarządzania również i do swojej rzeczywistości biznesowej. Godna polecenia, inspirująca książka!
2019-01-02
Karola Nowicka
Książka kultowa, powstała kilka ładnych lat temu, a ciągle bardzo aktualna! Świetne przykłady z życia firmy, na bazie których można uczyć się zarządzania i angażowania handlowców do sprzedaży. Świetna pozycja, która musi znaleźć się na półce i biurku każdego managera.
2017-02-27
K.D.
Polecam "Lidera Sprzedaży" zarówno początkującym, jak i zaangażowanym w działanie od lat, sprzedawcom. Świetna książka, w której każdy znajdzie sporo interesujących treści, niezależnie od zaawansowania i zaangażowania w działalność handlową. :-)
2016-12-06
Tomasz
Najbardziej profesjonalna książka na temat zarządzania sprzedażą jaką widziałem .
2016-10-31
Anna Harmon
Doskonała lektura dla osób zajmujących się sprzedażą. Dwa razy czytałem i za każdym razem udało się znaleźć coś nowego, coś ciekawego - wskazówki, pomysły, analizy i plany działania na najbliższe miesiące. :-) Polecam serdecznie!
2016-09-20
Grzegorz Staniszewski
Czytam już drugi raz tę książkę i znajduję coś dla siebie. Doskonała pozycja, którą z powodzeniem wykorzystać można w działaniu ze swoimi pracownikami. Niebanalne rozwiązania banalnych nieraz kwestii. Świetnie się czyta, bo napisana jest prostym, przystępnym językiem.
2016-07-10
Kuba , Sprzedawca
Treściwa, przykłady z zespołów sprzedażowych.Serdecznie Polecam.
2016-01-24
Krystyna Fander
Książka przebojem wdarła się na moją półkę i zajmuje jedno z najważniejszych miejsc. Od dawna szukałam inspirujących, ciekawych porad dotyczących zarządzania zespołem sprzedażowym. Nie jest to oczywiście łatwe zadanie i wymaga wiele wysiłku i zaangażowania. Robert Zych zna jednak metody na to, w jaki sposób odpowiednio ukształtować i zmotywować zespół do działania. Dziękuję!
2016-01-18
Maciej S. , .
Widzę, że nie jestem odosobniony i moja pozytywna opinia ma potwierdzenie u innych czytelników. Książka, która zasługuje na stałe miejsce w kanonie literatury biznesowej. Bardzo, bardzo dobrze napisana, łącząc praktykę z teorią. Polecam każdemu, kto chce podnieść poziom swojej wiedzy menadżerskiej.
2015-12-19
bez podpisu
Widzę, że nie jestem jedyna, która uważa tę książkę za genialną. Moim zdaniem powinna wejść do kanonu podręczników akademickich. Jest pisana obrazowo, wiele w niej przykładów, a nie znanego z niektórych książek dla studentów - pseudo profesjonalnego bełkotu. Ciekawe przykłady, pasjonujące rozmowy - wiele, wiele dobrego! :-)
2015-08-29
bez podpisu , ds@sas.pl
Widzę, że nie będę odosobniony w swojej opinii. Fantastyczna książka z mnóstwem życiowych porad, które dają się przełożyć na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Warto kupić i wracać zawsze wtedy, gdy będziemy mieli jakiś problem w/z zespołem.
2015-08-21
Anonim
Nie wiem, co mogę napisać. Oby więcej takich książek na rynku. Widać, że autor chce się dzielić swoją wiedzą, a nie mydli oczy mało istotnymi informacjami. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy odpowiadają w firmie za sprzedaż.
2015-08-03
Fiillip
Naprawdę wartościowa pozycja! Bije na głowę większość dostępnych na rynku książek. Nic, tylko czytać!
2015-07-16
Krystian Wójcicki , Menadżer sprzedaży
Ta książka powinna na stałe wejść do kanonu lektur obowiązkowych na kierunkach związanych z marketingiem i promocją. Wiedza opakowana w praktyczne rozwiązania, które każdy może odnieść do samego siebie i najbliższego otoczenia. Polecam serdecznie.
2015-05-30
bez podpisu
Świetna pozycja, z której można dowiedzieć się naprawdę sporo na temat skutecznego zarządzania. Nie jest to kolejne pitu, pitu i niczym nie poparte przykłady. Doskonała lektura dla wszystkich, którzy profesjonalnie chcą podejść do tematu zarządzania zespołem. Godna polecenia!
2015-04-27
Kornelia Adamczak , dyrektor handlowy
Doskonała lektura. Brakowało na rynku książki, która w wyczerpujący sposób opisywać będzie to, co dzieje się w Polsce - konkretnie, rzeczowo, z obrazującymi wszystko przykładami. Stoi na półce w salonie, z innymi pozycjami na temat efektywnej sprzedaży. Na pewno będę wracała.
2015-03-19
gość
Doskonała lektura! Dla każdego, kto otarł się o problemy w zarządzaniu zespołem albo chce swoją sytuację zmienić. Naprawdę zasłużona szóstka w szkolnej skali.
2015-03-05
Fieder S. , kierownik sprzedaży
Kompendium wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - informacje na temat tego, czego się wystrzegać, a także - co robić, aby sukces w biznesie osiągnąć. Przykłady z życia wzięte, polskie, które można bezpośrednio przełożyć na działanie własnej firmy. U mnie stanie na półce wśród innych poradników, do których często wracam.
2015-02-23
Karol Andrzejewski , manager
Miałem okazję wziąć kiedyś udział w szkoleniu organizowanym przez Kontrakt OSH - firmę, której współwłaścicielem jest Pan Robert Zych. Świetne przygotowanie merytoryczne, kilkanaście godzin, które zmieniły moje spojrzenie na zarządzanie zespołami ludzkimi. Z tym większą przyjemnością sięgnąłem po książkę "Lider Sprzedaży". Nie zawiodłem się kolejny raz. Solidnie przygotowana i zredagowana pozycja, która pozwala spojrzeć z szerokiej perspektywy na zagadnienia związane z tworzeniem, utrzymaniem i motywowaniem zespołów sprzedażowych. Polecam każdemu, kto chciałbym usystematyzować swoją wiedzę, jak i nauczyć się czegoś nowego z zakresu działań HR-owych.