×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

5.3

2013-04-13
Elżbieta
Autorka jako praktyk i uczestnik spotkań biznesowych daje do ręki narzędzia pozwalające w swoim zespole projektowym rozdzielić odpowiedzialność, usprawnić porozumienie, zorganizować swój czas, a na koniec zyskać satysfakcję i uznanie. Pokazuje namacalne koszty nieudolności i nieodpowiedzialności przy braku komunikacji. Świetna instrukcja układania puzzli, na które składają się elementy pozornie nie do ułożenia, a jednak możliwe do ogarnięcia.
2013-04-12
Wojciech K. , freelancer
Książka Katarzyny Żbikowskiej "Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" odkryła dla mnie na nowo ogromną część mojego życia zawodowego - porozumiewanie się z ludźmi. Przez większość czasu błędnie zakładamy, że ludzie rozumieją to, co mówimy, tak jak chcemy im to powiedzieć. Poza tym, Autorka dzieli się swoimi doświadczeniami zawodowymi, daje dużo przykładów, pokazuje praktyczne zastosowania swoich wskazówek, powody ich udzielania. Pozycja wartościowa dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi i prowadzą projekty (a w obecnych czasach - oznacza to każdego z nas!). POLECAM!
2013-04-12
bez podpisu
Prosto , jasno i jak mądrze takich książek powinno być więcej.
2013-04-14
ewa
Bardzo dobry pomysł na pokazanie szefom projektów sposobu na jasną i przejrzystą metodę zbudowania właściwych relacji w zespole, wykorzystanie posiadanych narzędzi zarządzania do optymalnego porozumienia i osiągania celów. Profesjonalizm. Styl lekki, łatwość przekazu.
2013-04-12
Iwona Kucharewicz , trener, bloger, manager, właściciel firmy
Na polskim rynku zdecydowanie brakuje książek podejmujących temat komunikacji wewnętrznej w życiu firm i managerów. Świetnie, że ktoś w końcu taką napisał i potraktował temat z bardzo praktycznej strony. Za szczególnie cenne uważam to, że oprócz wskazania narzędzi i praktycznych rad dotyczących ich stosowania, wiele miejsca poświęcono też emocjonalnym aspektom komunikacji w biznesie oraz powiązaniom komunikacji z kulturą firmy. Przykłady i antyprzykłady z realnego życia sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą ciekawością, odnajdując często własne doświadczenia. Według mnie to książka, którą powinien przeczytać każdy manager - nie tylko manager projektu.
2014-01-22
Paweł , Konsultant
Pozycja całkiem udana, zwraca uwagę na rzadko poruszane aspekty związane z realizacją projektów, czy tematy komunikacyjne. Przez pierwszą połowę książki żałowałem, że ją kupiłem, ale na szczęście później lektura się "rozkręciła". Dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy oraz dzięki tej książce zainteresowałem się mapami myśli, dzięki czemu sięgnąłem po inną pozycję tej autorki dotyczącą właśnie map myśli. Mimo początkowych trudności, polecam.