×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

4.3

2015-08-12
bez podpisu
Książka trafia w swój czas - o autentyczności będzie tylko głośniej. Bardzo dobre proporcje pomiędzy wyjaśnieniem i argumentowaniem, dlaczego autentyczność jest potrzebna, a konkretnymi poradami, jak autentycznie pisać i opowiadać o swoim biznesie. Warto poświęcić jej swój czas.
2015-07-26
bez podpisu
Bardzo ciekawa i inspirująca książka. Polecam wszystkim, którzy prowadzą swoją firmę i budują swoją markę w internecie – choćby pisząc bloga.
2015-07-23
bez podpisu
To jest swietna ksiażka. Takiej mi brakowało na rynku, a wydaje się, że to jest teraz trend który będzie coraz bardziej popularny. Lektura obowiazkowa dla tych co prowadzą swoją firmę lub o niej myślą. To też lektura obowiazkowa dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych, dzieki temu miałby szansę swój przekaz ulepszyć.
2016-03-25
Adam Walczak , Student
książka może i przegadana, ale mnie tam się podobała. Czytało się ją bardzo przyjemnie, informacje był powtarzane wielokrotnie dzięki czemu lepiej się utrwaliły. W porównaniu do innych podobnych na rynku, ta jest jedną z ciekawszych. Kolejnym niewątpliwym plusem są liczne przykłady. Poleciłbym tą książkę każdemu kto zaczyna się interesować marketingiem w małej firmie, lub chce ugruntować swoje podstawy. Moje oczekiwania ta książka zaspokoiła z nawiązką, a jestem tylko skromnym studentem.
2016-03-15
bez podpisu , CEO agencji PR
Przegadana książka. Może zainteresuje kogoś kto jest zupełnie nie obeznany komunikacji, zaczynającego mały biznes. Jednak książka wydaje się być pozycjonowana jako publikacja z dużą ilością merytorycznych treści także dla specjalistów. A tak nie jest - stąd zła ocena. Szkoda, bo zapowiadało się dobrze z opisów i recenzji. Pieniądze wydane na marne, po to by przeczytać: "warto być autentycznym w komunikacji".
2015-08-22
bez podpisu
Książka totalnie przegadana, tak naprawdę jej całą zawartość można opisać w kilku zdaniach: 1. Warto wysyłać autentyczny przekaz (większość książki to powtarzanie tej tezy, a nie pisanie jak taki przekaz formułować). 2. Pani autorka pomogła wielu ludziom w formułowaniu autentycznego przekazu (wielokrotnie powtarzana historia w stylu: X zgłosił się do autorki, autorka pomogła X [z reguły nie jest napisane jak konkretnie], X był zadowolony). 3. Książka podaje kilka zupełnych podstaw na temat sporządzania tekstów na strony internetowe - na przykład to, że powinien być "Call to action" ("zamów teraz", "zarejestruj się" itd.). To jest jedyna sensowna zawartość tej książki. Jednak nawet te podstawy są w niej słabo opisane, o wiele lepiej można się ich nauczyć z dowolnego darmowego poradnika na ten temat. Pod względem poświęconej liczby stron te 3 rzeczy wyglądają mniej więcej tak: Punkt 1: 80%, Punkt 2: 18%, Punkt 3: 2%. Gratuluję, jak to przeczytaliście to już znacie całą treść książki.