×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Charles Duhigg - okladka książki

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Charles Duhigg - okladka książki

Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Dom Wydawniczy PWN
Wydawnictwo:
Dom Wydawniczy PWN
Ocena:
5.4/6  Opinie: 45
Stron:
43740
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook 35,10 zł najniższa cena z 30 dni

54,00 zł (-37%)
33,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

35,10 zł najniższa cena z 30 dni

Audiobook w mp3 35,10 zł najniższa cena z 30 dni

54,00 zł (-37%)
33,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

35,10 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
- Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
- Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
- Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
- W jaki sposób Procter and Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
- Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

- Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
- Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
- Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
- Tłumaczenie na 31 języków

"Pierwszorzędna książka - oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki" - The Economist

Wybrane bestsellery

Dom Wydawniczy PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności