×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Helion News -- listopad 2003

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

Who is who w dziale sprzedaży Helionu

 

Andrzej Kierzkowski
Dyrektor handlowy

                         

 

 

 

 

 

 

 

  

Współzałożyciel oraz wiceprezes wydawnictwa Helion S.A. Dyplom magistra informatyki uzyskał na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył również Podyplomowe Studia Polityki Wydawniczej i Księgarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Zorganizował i zarządza kluczowymi działami wydawnictwa, jest szefem projektu księgarni internetowej helion.pl - jednej z największych księgarni internetowych w Polsce. Od 2002 r. pełni funkcję dyrektora handlowego wydawnictwa. Stworzył i kieruje pierwszą profesjonalną siecią przedstawicieli handlowych w branży literatury informatycznej; podjął i skutecznie realizuje wyzwanie, jakim była decyzja o odejściu od dystrybucji książek na rynku hurtowym.
Jest autorem i współautorem kilku bestsellerowych książek związanych z informatyką, specjalizuje się w dziedzinie programowania i technik internetowych. W wolnych chwilach gra w koszykówkę, jeździ na nartach i snowboardzie, chodzi po górach, podróżuje (szczególnym sentymentem darzy kraje południowo-wschodniej Azji).


Adam Blaska
Dyrektor ds. sprzedaży regionalnej

                         

 

 

 

 

 

 

 

  

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Od 10 lat zaangażowany w pracę działów handlowych wielu przedsiębiorstw, a od 2000 roku współtwórca działu sprzedaży wydawnictwa Helion S.A. Karierę w wydawnictwie rozpoczął od stanowiska szefa sprzedaży ds. sieci handlowych. Po zmianach struktury działu dystrybucji powierzono mu tworzenie i rozwój działu sprzedaży regionalnej, zajmującego się współpracą z rynkiem księgarskim. Grupa przedstawicieli, którą kieruje, obsługuje ponad 700 punktów sprzedaży książek i jest największą spośród wszystkich grup handlowych wydawnictwa. Jest współtwórcą sukcesu handlowego książki „Sztuka podstępu” Kevina Mitnicka w Polsce oraz Czechach. Lubi wysoki poziom adrenaliny i nowe wyzwania — zarówno w życiu zawodowym, jaki i prywatnym. W wolnych chwilach jeździ na snowboardzie, chodzi po górach, uprawia wspinaczkę skałkową. Uwielbia podróże w najodleglejsze zakątki świata (Mongolia, Spitsbergen), gdzie realizuje swoją największą pasję — fotografowanie.


Adam Dziedzic
Dyrektor ds. kluczowych kontrahentów

                          

 

 

 

 

 

 

 

 

  
Pracuje dla nas od lutego 1992 roku. Jego pierwszym zadaniem było zorganizowanie punktu sprzedaży książek informatycznych na krakowskiej AGH. Taki punkt istniał już wtedy na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Od lata 1992 r. (kiedy to zapadła decyzja o likwidacji naszych punktów z książkami informatycznymi) do grudnia 2001 r. pełnił funkcję szefa działu sprzedaży. W początkowym okresie do jego głównych zadań — oprócz zakupów sznurka i papieru pakowego — należało min. znajdowanie nowych kontrahentów oraz pakowanie i wysyłanie książek. W miarę rozwoju firmy pakowania było coraz mniej (przybywało nowych pracowników), a nowych odbiorców coraz więcej. Z wieloma z nich współpracujemy zresztą do dzisiaj. Po reorganizacji i rozbudowie działu handlowego został dyrektorem ds. kluczowych kontrahentów. Prowadzony przez niego dział organizuje sprzedaż książek m.in. w sieci EMPiK i Matras. Wolny czas najchętniej spędza z rodziną. Lubi słuchać muzyki: od klasyki po mocne uderzenie. Z całego serca popiera (czynnie) akcję „Cała Polska czyta dzieciom”. Studiował na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, brał udział w zajęciach Podyplomowego Studium Polityki Wydawniczej i Księgarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Sebastian Kuffel
Dyrektor ds. sieci handlowych

                         

 

 

 

 

  

Z wykształcenia fizyk (studiował na Wydziale Fizyki Politechniki Śląskiej), z zamiłowania muzyk (jest gitarzystą w zespole Le Fleur), z zawodu handlowiec (od 5 lat skutecznie wprowadza produkty do sieci handlowych). Z wydawnictwem Helion związany od 2001 roku. Po reorganizacji działu sprzedaży do jego głównych obowiązków należy współpraca z sieciami handlowymi i sklepami komputerowymi. Dzięki jego staraniom Helion z powodzeniem sprzedaje książki do większości sieci hipermarketów w Polsce. W ciągu zaledwie 2 lat dział prowadzony przez niego podwoił obroty. Jest współorganizatorem premiery czeskiej edycji „Sztuki podstępu” na rynku czeskim i słowackim. Gra w koszykówkę, dużo pływa, kocha Afrykę.


Grzegorz Schwarz
Dyrektor ds. marketingu

                           

  

 

 

 

 

 

 

  
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pracuje w wydawnictwie od 1999 roku. Początkowo pracownik redakcji, w której zajmował się odbiorem technicznym tłumaczeń i materiałów nadesłanych przez autorów. W 2000 roku został szefem marketingu wydawnictwa Helion. Jest odpowiedzialny za całą politykę marketingową firmy, współtworzy podstawową strategią marketingową, a także szczegółowe strategie produktów, promocji sprzedaży, reklamy i Public Relation. Na co dzień wspiera działalność działu handlowego i redakcji. Prowadzony przez niego dział opracowuje materiały promocyjne i ekspozycyjne, które do punktów sprzedaży dostarczają reprezentanci handlowi. Wspiera redakcję w doborze tytułów i planowaniu produktu, organizuje badania marketingowe wśród czytelników. Jest autorem strategii promocji książki „Sztuka podstępu”, organizował wizytę Kevina Mitnicka w Polsce i w Czechach. Od początku 2002 roku jest szefem sprzedaży księgarni internetowej helion.pl, która jest głównym kanałem promocji wydawnictwa w internecie.