Mirosław Smużniak – absolwent Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Wykładowca akademicki, który dzieli się ze studentami wiedzą z zakresu rynku e-commerce, nowoczesnych metod marketingu, zarządzania i komunikacji, logistyki i magazynowania, transportu w e-biznesie. Prowadził projekty szkoleniowe m.in. dla Allegro, DHL, InPost, EduInvest. Pełnił funkcje kierownicze w dużych centrach logistycznych. Praktyk e-biznesu z dwunastoletnim stażem. Na co dzień pomaga polskim przedsiębiorcom prowadzić z sukcesem efektywny e-biznes, w tym sklepy internetowe połączone z systemami automatyzującymi e-commerce. Jest autorem wielu publikacji poświęconych e-commerce oraz współautorem bestselleru Biblia e-biznesu wydawnictwa Helion (2013).
Mirosław Smużniak - książki
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna