Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł (-37%) -
Nowość Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł (-37%) -
Promocja
Daniel Kahneman wybitny psycholog i zdobywca nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii przedstawia odkrywczą i niezwykle interesującą książkę. Autor bazując na wieloletnich badaniach własnych i innych naukowców przybliża czytelnikom działanie mózgu i pozwala z innej perspektywy spojrzeć na zagadnienie myślenia. Czy możemy ufać własnemu myśleniu, szczególnie temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu?- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(28,90 zł najniższa cena z 30 dni)
39.00 zł
50.00 zł (-22%) -
Nowość Promocja
Wraz ze śmiercią ukochanej opiekunki Wandy Wellington siedemnastoletnia Jane Miller traci ostatnią bliską sobie osobę. Osierocona dziewczyna musi doczekać dorosłości w domu syna Wandy, Andrew, jego żony Anny i ich dwóch synów. Na szczęście Wellingtonowie nie są jej zupełnie obcy – o ile w towarzystwie dorosłych Jane od zawsze czuła się skrępowana, o tyle w osiemnastoletnim Luke’u znalazła bratnią duszę, a w sześcioletnim Milesie młodszego brata, którego nigdy nie miała.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł (-37%) -
Promocja
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)