Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Artur Roguski - książki
-
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube’a korzystają
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,85 zł najniższa cena z 30 dni)
32.34 zł
49.00 zł (-34%)