Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Ty też jesteś unikalny, wiesz? Każdy z nas jest. Takiego drugiego Ciebie nie ma nigdzie na świecie. Dlatego jesteś jedyny i niepowtarzalny. Co nie znaczy, że idealny. Masz zalety i wady. Każdy z nas je ma. To one nas budują. One sprawiają, że jesteśmy wartościowi tacy, jacy jesteśmy. Tak jak Pink — Twój nowy przyjaciel.
- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Rai i Kostya wydają się sobie przeznaczeni. Znają się od zawsze, wychowywali się właściwie wspólnie. On jest najlepszym kumplem jej brata, rodziny obojga także pozostają w przyjaźni. Prowadzą wszak wspólnie interesy. Brudne interesy. Kostya jest gangsterem, a Rai to córka i siostra wpływowych i niebezpiecznych ludzi. Pozornie wszystko do siebie pasuje, tyle że Rai chce od życia czegoś innego. Rola żony niebezpiecznego człowieka, takiego jak Kostya Azarow, nie jest spełnieniem jej marzeń…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
30.03 zł
42.90 zł (-30%) -
"Fundamentem książki jest model nawyków składający się z czterech kroków (wskazówka, pragnienie, reakcja i nagroda) oraz czterech praw zmiany zachowania, które z tych kroków wynikają. Przedstawione przeze mnie założenia stanowią zintegrowany model bazujący na naukach kognitywnych i behawioralnych. Moim zdaniem, jest to jeden z pierwszych modeli ludzkiego zachowania, który uwzględnia wpływ na nawyki zarówno bodźców zewnętrznych, jak i wewnętrznych emocji. Choć niektóre terminy mogą być ci znane, jestem przekonany, iż szczegóły oraz zastosowanie czterech praw zmiany zachowania wskażą ci nowe podejście do nawyków".
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(33,67 zł najniższa cena z 30 dni)
35.44 zł
44.90 zł (-21%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%)