×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Filozofia działania Grupy Helion

Helion działa w 7 sektorach rynku książki. Publikuje swoje książki, zarówno w ramach licznych serii wydawniczych, jak i indywidualnych produktów. Dla każdego sektora stworzona została nowa marka, wraz z własnym corporate identity.

Marketing marki to dla Grupy Helion filozofia działania. Długookresowa strategia rozwoju polegająca na tworzeniu pierwszeństwa marki w sektorze, to najlepszy sposób na budowanie społeczności wiernych klientów oraz maksymalizacji nakładów i przychodów ze sprzedaży. To także odpowiedź Grupy Wydawniczej na negatywne strategie cenowe konkurentów.