Ukryta perswazja. Psychologiczne...

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II

Autorzy: ,

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (1)
Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł

Nokautująca siła perswazji

  • Używaj perswazyjnego języka i mowy ciała do osiągania swoich celów
  • Kieruj myślami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najśmielsze plany
  • Wykorzystaj zdobytą wiedzę na polu zawodowym i w prywatnym ogródku

Zbiór potężnych i sprawdzonych technik perswazji

  • Nie wiesz, jak wywierać piorunujące wrażenie na nowo poznanych osobach?
  • Chcesz nauczyć się przewidywać i kontrolować zachowanie Twojego otoczenia?
  • Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zręczny, że zupełnie niewidoczny?

Świat wokół Ciebie przesiąknięty jest perswazją. Jeśli jej nie dostrzegasz, to znaczy, że jest skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepszą obroną jest kontratak! Zamiast snuć się w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdź się w ścisłej czołówce - wśród ludzi, którzy wiedzą, jak osiągnąć sukces, i realizują swoje najśmielsze plany. Nie musisz iść na żadne kompromisy, z niczego rezygnować, zmieniać swoich planów czy poglądów ani korygować marzeń.

Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.

Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji
Dodatek specjalny - płyta DVD z wyjątkowym wywiadem: Kevin Hogan odkrywa tajemnice perswazji! Zobacz, zastosuj, zwyciężaj!


Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II to tytuł, w którym mieści się "obietnica-pokusa" zwiększenia umiejętności oddziaływania na ludzi. Słowo "perswazja" ma (dla mnie osobiście) mniej pozytywny wydźwięk niż zbliżone do niego, bardziej przyjazne "przekonywanie". Autorzy poradnika, Kevin Hogan i James Speakman, myślą podobnie. Dlatego do swoich czytelników wystosowali ostrzeżenie-apel: "Techniki perswazji zawarte w niniejszej książce powinny być stosowane w sposób etyczny. Podobnie jak młotek, który jest przewidziany do wbijania gwoździ, niniejsze techniki służyć mają zwiększaniu Twojej siły perswazji dla poprawy Twojego życia zawodowego, jak i osobistego, a nie jakimś nieetycznym czy złym celom!".

Andrzej Budzyk, "Personel i Zarządzanie"

 

Ukryta perswazja to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.

Małgorzata Drzewiecka, portal proto.pl

 

  • Podziękowania
  • Wstęp
  • Rozdział 1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie
    • Kilka słów o etyce
    • Siła sugestii zmienia postrzeganie
    • Odpowiednie słowa użyte w pytaniu wpływają na myślenie
    • Jeśli opór jest prawdopodobny, odwrócenie uwagi zapewnia chłonny i poddający się perswazji umysł
    • Osiem kroków do osiągnięcia zamierzonego efektu
  • Rozdział 2. Od nie do tak
    • Najczęstszy powód, dla którego Twój rozmówca mówi nie, oraz jak sobie z nim radzić
    • Wprowadzenie strategii omega
      • Zadanie z zakresu ukrytej perswazji
    • Ukryta perswazja: zmiana przekonań
    • Ukryta moc w odniesieniu do naiwnych i sceptycznych
      • Doświadczenie
      • Zadanie z zakresu ukrytej perswazji
  • Rozdział 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań
    • Przywiązanie do pozostałych opcji
    • Moc ukrytej perswazji: co przekonuje ludzi?
    • Wizualizacja scenariuszy zachowań
      • Konkretne instrukcje i obrazy
    • Argumentacja przyczynowa i pozaprzyczynowa
    • Badania skuteczności argumentacji przyczynowej i pozaprzyczynowej
      • Wyniki?
    • Przełomowy eksperyment
    • Zastosowania praktyczne
    • Pomyśl o zadziwiających prawdach o ludzkim zachowaniu
    • Superklucz! Kto trzyma się własnych decyzji?
  • Rozdział 4. Ukryta perswazja: taktyki
    • Od razu zadbaj o dobre stosunki
    • Nawiązując dobre stosunki, wykorzystuj tematy konwersacji
    • Nawiązując dobre stosunki, wykorzystuj procesy
    • Zgraj się ze swoim rozmówcą
    • Zsynchronizuj głos
    • Zsynchronizuj oddech
    • Zsynchronizuj postawę i ruchy, ale bądź ostrożny!
      • Potakiwanie lub kręcenie głową wpływa na nasze własne myśli
    • Sprawdzaj synchronizację
    • Zmieniaj tempo mówienia, brzmienie lub wysokość swojego głosu
    • Wzbudź poczucie wzajemności
    • Przyznaj się do słabości
    • Daj im trochę siebie
    • Znajdź i wskaż wspólnego wroga
    • Opowiedz krótką historię o kimś podobnym do rozmówcy
    • Okaż szacunek
    • Wpraw rozmówcę w zdumienie
    • Zawsze daj więcej, niż obiecałeś
    • Wykorzystaj moc powściągliwości
    • Bądź precyzyjny a potem jeszcze bardziej precyzyjny!
    • Zrób to szybciej, łatwiej i lepiej
    • Siedź na samym brzeżku krzesła
    • Wyraź swoją prośbę
    • Stwórz wrażenie wyjątkowości
    • Otwórz drzwi przyjacielowi
    • Powiąż znane z nieznanym
    • Spraw, aby klient poczuł się częścią grupy
    • Stwórz kontrast
    • Nie pytaj Dlaczego?, bo odpowiedź nie ma znaczenia
    • Zmień perspektywę czasową potencjalnego klienta
    • Zapewnij sobie niepodważalną wiarygodność
    • Wykorzystaj przestrzeń jako ostateczną tajną broń
    • Stwórz schemat zobowiązań i spójności
    • Stosuj ukryte hipnotyzujące schematy językowe
    • Spraw, by Twoje ciało mówiło to samo, co Twoje słowa
    • Myśl jak rycerz Jedi Stosuj MZW (myślenie zorientowane na wynik)
    • Ustal, w jaki sposób Twoi rozmówcy odbierają informacje
    • Technika RZZ (rozumiem, znam to, znalazłem na to sposób)
    • Usuwanie informacji, zniekształcanie i uogólnianie
    • Taktyka robienia notatek
    • W odpowiednim momencie zniż głos
    • Reguła 20 80 w ukrytej perswazji
    • Szczepionka przeciwko wpływom innych oraz zmniejszenie wyrzutów sumienia nabywcy
    • Elastyczność
    • Umysł skrycie empatyczny
    • Mętna mowa
    • Potęga trzech
    • Akcentowanie głosem
    • Praktyczne zaangażowanie
    • Przekonywanie własną postawą
    • Wykorzystanie muzyki w perswazji
    • Niekonsekwencja
    • Mniej możliwości wyboru to więcej pozytywnych odpowiedzi
    • Ludzie wierzą w to, co sami mówią, a nie w to, co Ty mówisz
    • Bądź osobą prywatną w sytuacjach publicznych, a zaczniesz osiągać więcej sukcesów
    • Wahanie
      • Czy perswazja zmienia zachowanie?
      • Czy w jakikolwiek wiarygodny sposób możemy przewidzieć, co się stanie, gdy ktoś zostanie przekonany?
      • Jak radzić sobie z żalem dotyczącym podjętej decyzji?
      • Postrzeganie czasu i poczucie żalu
      • Tajemnice wahania
      • Wahanie a płeć
  • Rozdział 5. Słowa ukrytej perswazji
    • Stosuj gramatykę transformacyjną
    • Scenariusz samooceny w zakresie słownictwa transformacyjnego
  • Rozdział 6. Nastawienie na wynik
    • Nastawienie na wynik
      • Różnica
      • Nie ma czegoś takiego jak szczęście
      • Łatwo zauważyć ludzi nastawionych na wynik
      • Nastawienie na wynik natychmiast daje Ci pewność
      • Dlaczego takie skupienie?
      • Koncentracja wymaga energii
      • Sukces zależy od Ciebie
      • Przewidywanie na trzy kroki do przodu
      • Lenistwo to naturalny stan umysłu
    • Macierz ważne-pilne
    • Wirus ofiary
      • Czy jesteś nosicielem wirusa ofiary (WO)?
      • Dlaczego ludzie obwiniają innych?
      • Śmiertelnie zainfekowany mózg
      • Czy tacy ludzie mogą się zmienić?
      • Zależność?
      • Zmiana słowa
      • Sprzedawcy jako ofiary?
      • Kierownictwo jest niesprawiedliwe
      • Przeszkody
      • Nie obwiniam klienta, to przez firmę
      • Podsumowanie
    • Zastosuj nastawienie na wynik
  • Rozdział 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii
    • Celem komunikacji jest uzyskanie wpływu na innych
    • Oczaruj swojego słuchacza
  • Rozdział 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji
    • Nieracjonalność
    • Czynnik dostępności
    • Najważniejsze
    • Ukryta potęga
    • Pytania wewnętrzne
    • Jak działają pytania?
      • Badania nad ponieważ
    • Dziesięć sposobów, na jakie działają pytania
      • Pytania przerywają bieżącą czynność i zdobywają natychmiastową uwagę
      • Pytania spychają Twoich słuchaczy do defensywy
      • Pytania pozwalają Twoim słuchaczom mówić
      • Pytania podtrzymują zainteresowanie Twoim tematem
      • Pytania zmniejszają opór, ujawniając obiekcje
      • Pytania prowadzą słuchaczy w kierunku pożądanych przez Ciebie wniosków
      • Pytania zapewniają Twoim słuchaczom uznanie dla ich myślenia
      • Pytania pozwalają omijać zakłócenia
      • Pytania łagodzą bezpośredniość polecenia
      • Pytania pozwalają Ci uwierzyć w samego siebie
    • Zasady dotyczące zadawania pytań
      • Sformułuj swoje pytanie w taki sposób, żeby uzyskać pożądaną odpowiedź
      • Upewnij się, że Twój rozmówca zna odpowiedź
      • Stosuj pytania naprowadzające wszędzie, gdzie to możliwe
      • W sposób obiektywny odnieś swoje pytanie do danej sytuacji, momentu i rozmówcy
      • Wpleć w swoje pytanie odniesienie do emocji
      • Zastosuj pytanie wyboru, jeśli chcesz konkretnego działania lub zgody
    • Pytania klarują Twoje myśli
    • Pytania angażują rozmówcę
    • Wszystko zależy od sposobu, w jaki zadajesz pytania
      • Pytanie o przyszłość
  • Rozdział 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji
    • Potęga emocji w docieraniu do ludzi i ich skrytym przekonywaniu
    • Wyjątkowość emocji
    • Najpierw kierujemy się emocjami, a dopiero potem logiką
  • Rozdział 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji
    • Lekcja 1. Ludzie nie wiedzą, jak zadawać dobre pytania
    • Lekcja 2. Postawa kształtuje doświadczenie
    • Lekcja 3. Ludzie potrzebują pomocy w wizualizacji
    • Lekcja 4. Ludzie wiedzą, czego nie chcą
    • Lekcja 5. Kto szybszy ten lepszy
    • Lekcja 6. Ludzie nigdy nie wracają
    • Lekcja 7. Syndrom skrzypiącego koła
    • Lekcja 8. Klienci nie znają rozwiązania to Ty je znasz
    • Lekcja 9. Ludzie zadają za mało pytań
    • Lekcja 10. Ludzie mają wewnętrzne wskaźniki
    • Lekcja 11. Ludzie są jak prosiaki, pomarańcze albo zboże
    • Lekcja 12. Tych, którzy marnują Twój czas, odeślij do konkurencji
    • Lekcja 13. Ludzie uważają, że się im należy
    • Lekcja 14. Percepcja tworzy rzeczywistość
    • Lekcja 15. Ludzie są leniwi
    • Lekcja 16. Ludzie zrobią więcej, żeby uniknąć bólu, niż żeby uzyskać przyjemność
    • Lekcja 17. Praca zajmuje tyle czasu, na ile pozwalamy
    • Lekcja 18. Ludzie nie słuchają, tylko czekają, aż będą mogli mówić
    • Lekcja 19. Ludzie za mało się śmieją
    • Lekcja 20. Ludzie z negatywnym podejściem zarażają nim innych unikaj ich
    • Lekcja 21. Ograniczone słownictwo ogranicza Twoje życie
    • Lekcja 22. Ludzie wiele obiecują, a potem dają mniej, niż obiecali
    • Lekcja 23. Potrzeba naśladownictwa dotyczy nie tylko nastolatków
    • Lekcja 24. Większość ludzi nie odczuwa silnej potrzeby
    • Lekcja 25. Ludzie nie przewidują, a jedynie reagują
    • Lekcja 26. Większość ludzi będzie podkreślać, dlaczego coś się nie uda
    • Lekcja 27. Ludzie nie czytają
  • Rozdział 11. Wszystko razem
    • Słowo o decyzjach do Ciebie
    • Końcowa myśl
  • Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji
  • Bibliografia
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II plus Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla plus Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością
Cena zestawu: 125,00 zł
Oszczędzasz: 18,75 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 49,00 zł
NLP w balerinkach
Agnieszka Ornatowska
Cena: 29,90 zł
Cena: 39,90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Warto przeczytać, zawiera ciekawe i konkretne informacje.