Twój podręczny uspokajacz. Niezb...

Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety

Autor: 

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (0)
Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Sensus
Wydawca: Sensus
Cena:
36,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
niedostępna
eBook
Pdf ePub Mobi
36,90 zł

Twój prywatny łyk relaksu

  • Miałaś zły dzień?
  • Czujesz się zestresowana, zmęczona, sfrustrowana?
  • Chcesz odetchnąć i nabrać sił na kolejny dzień, tydzień, rok?
Ta napisana lekkim językiem książka jest genialna i naprawdę pomocna. Trzymaj ją na biurku i na stoliku przy łóżku, a stres nie dopadnie Cię ani w dzień, ani w nocy.
Jennifer Louden,
autorka książki The Life Organizer

Twoje rozkosznie zdrowe życie

Czy czasem wydaje Ci się, że Twoje życie jest nieustannym pasmem frustracji i stresu? Czy zdarzają Ci się dni wściekle najeżone przeszkodami i utrapieniami, zarówno w pracy, jak i domu? Czy nawarstwiające się dolegliwości fizyczne sprawiają, że pod koniec dnia jesteś kompletnie wypompowana i zdemotywowana?

Przestań pocieszać się śmieciowym jedzeniem, espresso czy kolejnym kieliszkiem czegoś mocniejszego. Zamiast tego proponujemy Ci metody zatroszczenia się o siebie, które skutecznie i trwale wyeliminują dolegliwości Twojego ciała, umysłu i duszy.

Książka ta jest znakomitym remedium na wszelkie niedogodności życia. Zawiera zestaw prostych ćwiczeń, które możesz wykonać w dowolnym czasie i miejscu. Dzięki nim osiągniesz spokój, nie będziesz miewać koszmarów, poczujesz w sobie więcej energii, staniesz się mniej podatna na wahania nastroju — po prostu zaczniesz bardziej cieszyć się życiem!

  • W pracy: rozmowa kwalifikacyjna, przepracowanie, publiczne wystąpienia, ważne spotkanie, kłótnia z szefem.
  • Miłość i przyjaźń: zrywanie, przeprosiny, przekazywanie i odbieranie złych wieści, kłótnia, przebaczanie.
  • Dolegliwości fizyczne: kac, ból głowy, bóle żołądka, czkawka, bezsenność, PMS, przeziębienie.
  • Stany emocjonalne: rozdrażnienie, strach, przygnębienie, poczucie winy, rozpacz.
  • Życiowe zmiany: ślub, ciąża, rozwód, choroba, śmierć kogoś bliskiego.
  • W miejscach publicznych: tłok, korki, agresja, spóźnienie, zabłądzenie, choroba lokomocyjna.
  • Życie towarzyskie: pierwsza randka, poznawanie nowych osób, przyjmowanie gości, publiczna gafa.

Wstęp (9)

Rozdział 1. W pracy (15)

  • Rozmowa kwalifikacyjna (16)
  • Zbyt późna pobudka (19)
  • Zatłoczona winda (21)
  • Zwlekanie (24)
  • Nawał pracy (26)
  • Nieuchronne terminy (29)
  • W zawieszeniu (31)
  • Publiczne wystąpienie (34)
  • Prośba o podwyżkę (35)
  • Kłótnia z szefem, współpracownikiem bądź klientem (39)
  • Zepsuty komputer (42)
  • Niepokój przed ważnym spotkaniem (45)
  • Popołudniowy spadek energii (47)
  • Po pracy (50)

Rozdział 2. W miejscach publicznych (53)

  • Zatłoczony autobus, wagon metra, pociąg (54)
  • Radzenie sobie z agresją innych (57)
  • Uliczny korek (59)
  • Nieuprzejmi kierowcy (61)
  • Spóźnienie (63)
  • Co robić, kiedy zabłądzisz (65)
  • Choroba lokomocyjna (68)
  • Oczekiwanie (70)
  • Opóźniony start (74)
  • Krzyczące dziecko (76)

Rozdział 3. Życie towarzyskie (79)

  • Pierwsza randka (80)
  • Spotkanie, na które nie masz ochoty iść (82)
  • Samotne wyjście na miasto (86)
  • Poznawanie nowych ludzi (89)
  • Przyjmowanie gości we własnym domu (92)
  • Zły dzień (95)
  • Publiczne upokorzenie (98)
  • Nieprzyjemna obsługa (100)

Rozdział 4. Miłość i przyjaźń (103)

  • Doręczyciel złych wieści (104)
  • Odbiorca złych wieści (106)
  • Gafa (108)
  • Prośba o pomoc (110)
  • Sztuka mówienia "nie" (114)
  • Uroczystości rodzinne (117)
  • Kiedy chcesz z kimś zerwać (119)
  • Kiedy ktoś zerwał z Tobą (122)
  • Kłótnia z mężem/narzeczonym/członkiem rodziny/przyjacielem (126)
  • Przeprosiny (128)
  • Przebaczenie (132)

Rozdział 5. Dolegliwości fizyczne (135)

  • Kac (136)
  • Ból głowy (138)
  • Dolegliwości żołądkowe (141)
  • Zaparcia (144)
  • Przejedzenie (146)
  • Czkawka (148)
  • Bezsenność (151)
  • Nieprzespana noc (153)
  • Ospałość (155)
  • Zespół napięcia przedmiesiączkowego (157)
  • Ból menstruacyjny (161)
  • Przeziębienie (164)
  • Egzema (166)
  • Napięte mięśnie pleców, barków lub szyi (170)
  • Bolące stopy (173)

Rozdział 6. Stany emocjonalne (175)

  • Złość (176)
  • Rozdrażnienie (178)
  • Stres (180)
  • Rozkojarzenie (183)
  • Przemęczenie (186)
  • Strach (188)
  • Przygnębienie (192)
  • Poczucie winy (195)
  • Rozpacz (198)
  • Napięcie (201)
  • Niezdecydowanie (203)
  • Roztargnienie (207)
  • Monotonia (210)

Rozdział 7. Życiowe zmiany (213)

  • Przeprowadzka (214)
  • Ślub (217)
  • Ciąża (220)
  • Rozwód (223)
  • Śmierć bliskiej osoby (226)
  • Chwilowa niedyspozycja lub choroba (229)

Epilog. Jeśli chcesz osiągnąć więcej (233)

Dodatek. Pozycje uzupełniające i inne źródła (237)

O autorze (240)

Najczęściej kupowane razem ebooki:
Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety plus Częstotliwość serca. Jak żyć w zgodzie z samym sobą i ze światem plus F**k it! Oto jest odpowiedź!
Cena zestawu: 106,70 zł
Oszczędzasz: 16,02 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Każdy z nas miewa w życiu sytuacje stresujące, z którymi musi się zmierzyć. Nie zawsze jest to jednak takie proste, jakby się wydawało. Książka Kate Hanley z zastosowaniem pozycji z jogi ma nam w tym pomóc.

Rozmowa kwalifikacyjna dla wielu z nas związana jest z dużym stresem. Każdy stara się zrobić, jak najlepsze wrażenie, aby zostać przyjętym. Najważniejsze jest, aby nie dać poznać po sobie, jak bardzo zależy nam na tej posadzie. Warto też rozglądać się po otoczeniu, aby zauważyć, co sądzą nasi przyszli pracodawcy.

Nie jeden raz zdarzyło nam się zaspać. Jesteśmy wtedy strasznie zdenerwowani, zwłaszcza wtedy, gdy jesteśmy już spóźnieni. Warto pomyśleć wtedy o tym, aby nie być głodnym, niż , żeby ładnie wyglądać. Szybko można umyć owoc i go zjeść, do pracy wziąć ze sobą paczkę wyłupanych orzechów. Dzięki temu będziemy najedzeni, a tym samym gotowi do działania.

Ból menstruacyjny to utrapienie każdej kobiety. W niektórych krajach ten czas jest uważany za niezwykle ważny i wiąże się z odpoczynkiem. Jednocześnie wiążę się też z bólem. Dzięki ćwiczeniom możemy sobie trochę ulżyć.

Autorka od lat interesuje się jogą, choć nie uważa się za jakiegoś specjalistę w tej dziedzinie. Cały czas jednak dalej się kształci i doskonali swoje umiejętności.

W książce opisanych jest wiele sytuacji, w których ćwiczenia z jogi mają nam pomóc w uporaniu się ze stresem i złymi emocjami. Moim zdaniem autorka chciała zawrzeć, aż za dużo zdarzeń w jednej książce, przez co stała się ona chwilami nużąca, a na końcu wręcz nudna. Mimo wszystko Hate Hanley pisze w sposób zrozumiały, czytelny, z dawką zdrowego humoru. Książka bardzo mi się podobała, choć z jogą do tej pory nie miałam wiele wspólnego.

,,Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety” to wspaniała pozycja dla osób, które zmagają się w życiu z wieloma sytuacjami stresowymi, spodoba się także miłośnikom jogi.

book-and-cooking.blogspot.com Kruszynka

    pokaż wszystkie