Siła nawyku

Autor: 

Siła nawyku
Ocena:
   4.9/6  Opinie  (18)
Czas nagrania: 12 godz. 9 min.
2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Cena:
34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,38 zł
21,52 zł 26,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

eBook
ePub Mobi
34,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
21,52 zł
26,90 zł

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
•    Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
•    Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
•    Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
•    W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
•    Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

•    Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
•    Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
•    Ponad 1 000 000  sprzedanych egzemplarzy
•    Tłumaczenie na 31 języków

„Pierwszorzędna książka  – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(2)
5
(14)
4
(1)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 18

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Super! Bardzo dobrze uzmysławia rolę nawyków w codziennym życiu. Książka uczy, jak rozpoznać i kształtować nawyki. Bardzo polecam!
      Ocena : 6 

    Fantastyczna naukowa podróż po psychologicznych aspektach kształtowania nawyków.
      Ocena : 5 

    Polecam
      Ocena : 5 

    Mocno uświadamiająca książka. Polecam
      Ocena : 5 

    Książkę się czyta bardzo fajnie. Autor w bardzo przyjemny sposób przekazuje wiedze, która pozostaje na długo w głowie i daje wiele do myślenia, pozwalając spojrzeć na pewne procesy w życiu z całkiem innej strony. Książkę z całym sercem mogę polecić. Żona tej jest zachwycona i czyta namiętnie.
      Ocena : 5 

    Książka bardzo ciekawa i godna polecenia. Nawet jeżeli nie skorzystamy z porad jak zmienić własne nawyki dobrze wiedzieć na jakiej zasadzie one działają.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobra
      Ocena : 5 

    Dla mnie rewelacyjna lektura, od której ciężko się oderwać. Gorąco polecam.
      Ocena : 5 

    Wartościowa książka wymagająca głębszego zastanowienia się nad sobą i posiadanymi nawykami. Wytłumaczony jest mechanizm tworzenia i utrwalania nawyków. Jeżeli spojrzymy na siebie z perspektywy wiedzy zawartej w tej książce możemy dojść do wniosku gdzie i w jaki sposób sami robimy sobie krzywdę i co należy zmienić, aby żyło się nam lepiej.
      Ocena : 5 

    Bardzo Ciekawa książka o nawykach. Serdecznie polecam
      Ocena : 5 

    Książka którą polecam wszystkim którzy chcą zapanować w sposób świadomy nad swoim życiem. Książka napisana prostym językiem z dużą liczbą przykładów,
      Ocena : 5 

    Świetna, przydatna i, co najważniejsze, przedstawione w niej informacje w praktyce okazują się skuteczne.
      Ocena : 5 

    Jedna z moich ulubionych książek do których chętnie wracam. Fantastycznie opisuje w jaki sposób działa mechanizm nawyku.
      Ocena : 5 

    Ciekawa pozycja, która zdradza historie (znanych) ludzi oraz ich nawyków. Warto zajrzeć, uświadamia jak działają nawyki i podpowiada jak zacząć zmianę złych nawyków.
      Ocena : 5 

    Nawyk towarzyszy nam codziennie, aż trudno uwierzyć, ale dzięki tej książce można sobie uświadomić, że praktycznie każda czynność jest podyktowana aktywnymi nawykami, przyzwyczajeniami, o których nie wiemy, a które utrudniają nam życie. W książce szereg instrukcji jak pozbyć się szkodliwych, toksycznych nawyków.
      Ocena : 5 

    Dobry audiobook, chyba tylko raz pożałowałem że brak jakiegoś wykresu w formie jpg. Książkę lepiej się słucha niż czyta bo chociaż autor ciekawie pisze to jednak rozwleka się czasami. Z całej książki na szczególną uwagę zasługuje jeden rozdział podsumowujący rzetelnie całość materiału - to chwali się autorowi, bo przy tej tematyce w wielu ksiażkach innych autorów czytając ma się wrażenie lania wody a porozrzucane skąpe informacje giną w tym zalewie. Tu jest inaczej. Po jej przeczytaniu warto przyjrzeć się sobie i zacząć prace która powoli ale skutecznie przyniesie efekty i oczekiwane zmiany. Polecam.
      Ocena : 4 

    Książka wyjaśniająca działanie i powstawanie nawyków. Warto poznać ich mechanizmy, by określić przyczyny 'uaktywniania' się nawyków, których sami chcielibyśmy się pozbyć. Dzięki ciekawym przykładom, szybko i dobrze się ją czyta. Warto.
      Ocena : 3 

    Przykłady z życia ludzi, jak wpływają nawyki na decyzje i postępowanie. Jednakże skąpy materiał jak dostrzegać i zmieniać nawyki. Najlepsze stwierdzenie – Każdy człowiek jest inny i każdy ma inne predyspozycje zmiany nawyków. Dla mnie najlepszym materiałem tej książki jest ukazanie jak wpływają firmy handlowe na klienta poprzez zdobywanie danych o kliencie.