×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała, Andrzej Mleczko - okladka książki

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała, Andrzej Mleczko - okladka książki

Zajrzyj do książki

Serie wydawnicze:
charyzma
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.4/6  Opinie: 42
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

34,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook 9,90 zł najniższa cena z 30 dni

29,00 zł (-50%)
14,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

9,90 zł najniższa cena z 30 dni

Audiobook w mp3 12,90 zł najniższa cena z 30 dni

34,90 zł (-56%)
15,36 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

12,90 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Sprawdź nowe wydanie

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
Marek Skała
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu! Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub...

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek - TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA - i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki - podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury'ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Marek Skała -  jest trenerem warsztatowym, mówcą inspiracyjnym i coachem, właścicielem firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 30 lat prowadzi dla firm szkolenia z przywództwa, negocjacji, motywacji, wdrażania zmian, efektywności, technik rozwoju i coachingu. Autor książek i dziennikarz. Ma na koncie cztery bestsellery: Psychologia zmiany — rzecz dla wściekniętych, Manipulacja odczarowana, Skuteczność górą! i 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Od wielu lat jest członkiem International Coach Federation i International Federation of Journalists. Laureat Ostrego Pióra BCC, Protonu 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR; w 2019 roku otrzymał nagrodę Złote Pióro w Wiedniu.

Andrzej Mleczko urodził się w 1949 roku w Tarnobrzegu. Studiował na wydziale architektury Politechniki Krakowskiej. W 1971 roku zadebiutował na łamach tygodnika „Student”. Od tego czasu zajmuje się przede wszystkim rysunkiem satyrycznym, ale także plakatem, scenografią, grafiką oraz rysunkiem reklamowym. Jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji opublikowanych w kilkudziesięciu pismach i magazynach. Dotychczas zbiory jego prac ukazały się w 46 książkach i albumach. Twórczość artysty była prezentowana na 125 wystawach indywidualnych w kraju i na 30 wystawach za granicą. W 1983 roku utworzył swoją Galerię Autorską w Krakowie przy ulicy Św. Jana 14. Galeria miała być tylko krótkotrwałym eksperymentem, ale w związku z dużym zainteresowaniem funkcjonuje do dzisiaj. W Galerii znajdują się najnowsze oraz archiwalne rysunki prezentowane w formie oryginałów, plakatów, kartek pocztowych i wydawnictw.

Marek Skała, Andrzej Mleczko - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii charyzma

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności