×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

5.5

2015-02-24
bez podpisu
Książka znakomita. Zajmuje sie praktyczna stroną zarządzania z nieco innego punktu widzenia, niż klasyczne podręczniki. Autor Andrzej Kuczera prowadzi również szkolenie internetowe z zarządzania na platformie infolia.pl
2014-12-09
Agata , Kierownik zespołu agentów
Bardzo dobra. Coś do mnie trafiło, wreszcie. Pozdrawiam.
2012-05-23
Artur M. , Dyrektor handlowy
Barbara i Andrzej Kuczerowie prowadzili w naszej firmie szkolenie z zakresu prezentacji publicznych. Były to zajęcia bardzo dynamiczne, humorystyczne, oparte przede wszystkim na intensywnych ćwiczeniach. Pięciopunktowy wstęp do prezentacji okazał się wspaniałym narzędziem. Informacje na ten temat są bardzo dokładnie rozpracowane w książce, którą czyta się znakomicie. Polecam. Artur M., członek zarządu korporacji handlowej
2011-01-10
Piotr K. , Kierownik zespołu agentów /ubezpieczenia na życie/
Jestem z tej książki bardzo zadowolony. Dobrze się czyta. Nie ma nudnych wykładów. Praca menagera jest taka, że każdy musi radzić sobie sam, a więc czasem potrzebne jest wsparcie od praktyków, którzy żeby zjedli na biznesie i kierowaniu ludźmi, i którzy podają kilka swoich rad dla mojej refleksji. Szczególnie zwróciłem uwagę na rozdział mówiący o tym, że każdy szef, aby stać się przywódcą, musi wykonać bardzo dużo pracy, i dopiero wtedy staje się niejako członkiem własnego zespołu. Jestem kierownikiem zespołu sprzedażowego /ubezpieczenia/, i bardzo dobre są dla mnie rady, dotyczące prezentacji publicznych, które muszę robić dość często. Dziękuje Autorom, nawet za to, że w niektórych kwestiach z nimi się nie zgadzam. Ale może im też o to chodziło? Piotr K.
2010-11-29
bez podpisu
Przynajmniej raz inaczej. Andrzej
2010-11-15
bez podpisu
Książka bardzo inna, ku refleksji. Doskonale sie czyta. Gdańsk, listopad 2010. Jan C.
2010-08-09
Renata D. , Przedstawiciel handlowy
Krytyczna recenzja zachęciła mnie do kupienia. Chyba, według mnie, nie jest to podręcznik z zarządzania zespołem, tylko teksty do refleksji i przemyśleń. Warto było zdobyć ten bestseller, który już wiele tygodni znajduje się na liście najlepszych książek. Pozdrawiam - Renata.
2010-06-23
Robert , prezes zarządu
Dostałem książkę w prezencie od Autorów. Prowadzę firmę, w której Basia i Andrzej prowadzili szkolenie dla kadry w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z sytuacjami trudnymi. Szkolenie oceniliśmy bardzo wysoko. Książka jest godna polecenia. Zawiera elementy, przydatne w działaniu, jak poradnik. Gratuluję pomysłu i formy książki. Podkreślić trzeba niezwykłe poczucie humoru Autorów. O poziomie książki i zainteresowaniu świadczy bardzo wysokie miejsce na liście bestsellerów.
2010-06-14
Janusz , dyr.d/s sprzedaży-branża kosmetyczna
Gratulacje dla autorów!Dziękuje za tę książkę.
2010-06-14
bez podpisu
PO PROSTU SUPER!!!!
2010-06-11
Agnieszka N. , coach, szef HR
Jestem pod wrażeniem, dawno nie czytałam książki profesjonalnej i adresowanej do zawodowców, przy której znakomicie sie ubawiłam. Autorzy prezentują swoje własne przemyślenia i doświadczenia, wynikające z praktyki. Dla czytelnika jest to oczywiste od pierwszych zdań w książce. W dzisiejszych czasach wszystkim nam się śpieszy, więc szukamy dobrych poradników, które ułatwią nam życie i pracę. Ta książka niewątpliwie do takich należy. To była dobra chwila refleksji dla mnie samej. I jeszcze jedno: nie ma nudnych wykładów teoretycznych, sa za to fajne, proste prztykłady. Cieszę się, że nie jest to kolejne tłumaczenie z innego rynku. Przykłady z naszego podwórka znacznie sa mi bliższe i bardziej zrozumiałe. Sposoby do pracy i życia są takie, że można wykorzystać je od zaraz.
2010-06-10
Przemek
Kupiłem. Nie żałuję. Zdecydowanie polecam.
2010-06-10
Michal , Estate Agent
Książka fantastyczna, temat podany z doża doza poczucia humoru. Warto przeczytać od deski do deski a następnie wrócić i wykonać ćwiczenia przygotowane przez autorów.
2010-05-27
Adam M.
Książka kontrowersyjna, zmuszająca do zastanowienia się. Dobra. Mało jest takich. Trzeba przeczytać ze dwa razy, i pomyśleć. Przydaje się do refleksji. Autorzy wcale nie zmuszają, aby się z nimi zgadzać. To jest dobre. Bardzo polecam.
2010-05-24
Krzysztof Moroz
Książka która otwiera oczy nawet sceptykom, zostajesz szefem, którego każdy rozumie i szanuje oczywiście ze wzajemnością. Otwiera horyzonty świadomości każdego z nas w życiu codziennym, potrafimy rozumieć i planować własne życie, zostajesz szefem własnego życia. Czekam na kolejna publikacje autorów i pozdrawiam.
2010-05-18
Dagmara
Książkę przeczytałam jednym tchem.Jestem pod wrażeniem.Model BABCI - to rewelacja!!! Gdybyśmy postępowali wg tego modelu - życie byłoby piękne.Dobrze by było gdyby kazdy kierownik,menedżer,szef,opiekun,nauczyciel.....- znał i stosował te proste zasady w pracy z ludźmi. Dla autorów WIELKIE BRAWA!!!!!
2010-05-10
michalku
POLECAM!!! KSIĄŻKĘ CZYTA SIĘ JEDNYM TCHEM. NIE DOŚĆ, ŻE DOWIEDZIAŁEM SIĘ JAKIE BŁĘDY POPEŁNIAŁEM DO TEJ PORY :) TO JESZCZE UBAWIŁEM SIĘ PRZY CZYTANIU. ĆWICZENIA W KSIĄŻCE TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ. PROSZĘ WAS O WIĘCEJ...
2010-05-07
Bogusław Zielnicki
Okładka fantastyczna. Wydawnictwo postarało się, jak nigdy. Treść po raz pierwszy na rynku lekka, bez dętych spraw. Wpisuję dlatego, że byłem na szkoleniu z autorami tej książki z negocjacji. Trzy dni dobrej zabawy, a przy tym dobra wiedza. Kulturalni i mili ludzie. Książka bardzo dobrze przygotowana, autorzy tak piszą jak i rozmawiają. Warto, żeby przeczytali ją wszyscy kierownicy /ja sam jestem kierownikiem sprzedaży/. Autorów pozdrawiam tą drogą, zrobiłem to już zresztą mailem.
2010-05-04
Rafał Ziemliński
Miałem czas w długi weekend, aby książkę przeczytać. Porusza problemy kierowników i zarządzania w niespotykany sposób. Czyta się doskonale. Zupełnie inne podejście do spraw. Zmusza do refleksji. Uśmiałem się też, bowiem autorzy wiele spraw przedstawiają z rzadkim poczuciem humoru. Jest to nie tylko podręcznik, ale i spojrzenie filozoficzne na różne sprawy, a na to mnie, jako kierownikowi sprzedaży, brakuje czasu. Zainteresowało mnie szkolenie dla trenerów. Polecam tę książkę każdemu, kto zarządza ludźmi.
2015-11-07
bez podpisu
Praktyczna wiedza, podana w przystępny sposób, bez lania wody.
2012-11-07
Kamil , sprzedaż
Oceniam książkę a nie autorów lub wiedzę jaką przekazują na szkoleniach. - pierwsza połowa książki trochę "wodolejstwa", pod koniec więcej merytorycznej treści. - zbyt duży stosunek ceny do wartości jaką dla mnie prezentuje ta książka - bardziej nadaje się na skrypt podczas sesji treningowych z autorami. - cenię autorów, którzy w treści książki nie reklamują ze zbytnią intensywnością swoich usług - tu NIEstety tak nie było.
2013-01-11
bez podpisu
słaba książka , jeśli potrzebujesz informacji co zrobić aby być "lepszym szefem"- to nie tędy droga, na pewno dostaniesz wiele sugestii aby skorzystać ze szkolenia autorów.
2010-07-05
bez podpisu
Najsłabsza pozycja, jaką miałem okazję przeczytać z zarządzania zespołem. Autorzy silą się na bycie zabawnym z marnym skutkiem. Słaba merytorycznie. Nie polecam. Szkoda czasu.