2009-02-13
bez podpisu
Niestety ukuło mnie to, iż dwa rozdziały są niemal identyczne treścią i przykładami ze "Sztuką perswazji" Andrzeja Batko. Jeden przykład identyczny, drugi bardzo podobny - zapewne podobna szkoła. Pomimo tego książkę zdecydowanie polecam. Czyta się świetnie. Krótkie rozdziały powodują wrażenie, że książkę się chłonie. Wiele ciekawych i przydatnych faktów. Przedstawiona wiedza jest wyśmienicie klarowna i miło się ją przyswaja.
Z czystym sumieniem polecam laikom, jak i bardziej zaawansowanym technicznie sprzedawcom.
Wyrazy szacunku dla talentu autora. Brawo.
2008-01-02
A.W.
Dla mnie książka jest bardzo bardzo dobra. W bardzo przystępny
sposób przedstawia techniki sprzedażowe. Przeczytałam szybciutko a teraz
czytam pomału zagłębiając się jeszcze bardziej w treść. Nie jestem
handlowcem a mimo to z pewnością wiele z tych rzeczy przyda mi się w
pracy. Pozycja obowiązkowa dla każdego handlowca, managera i każdego kto
ma jakikolwiek kontakt z klientem i sprzedażą. Polecam gorąco.
2015-02-24
bez podpisu
Dobra pozycja o sprzedawaniu polecam.
2008-10-30
Michał K., handlowiec
Książka tylko dla sprzedawców kochających swój fach i warsztat!
2008-06-20
ola
Szczerze polecam - dziękuję za 3 pytania i za przytoczenie przykładów na konsekwencję w działaniu - niby wszystko jest takie oczywiste...
2008-03-26
kasia-limanowa
Alleluja! Co za książka! Jak dobrze, ze ja ją kupiłam na dobreksiazki.pl z przypadku. długo sie zastanawiałam.....a potem szłam z nią spać i do pracy. Dziękuję panie Konradzie za subtelność i całą resztę konkretów. super!
2007-12-03
Tomasz Piotr Sidewicz
Zanim zacznę oceniać tę pozycję chcę powiedzieć, że oceniam ją
z punktu widzenia trenera biznesu oraz lingwisty, który nie tylko musi
poszerzać swój warsztat pracy ale również musi polecać dobre i przystępne
w odbiorze książki wszystkim tym, którzy chcą podnieść swoja efektywność
handlową.
<p>
Książek napisanych przez Polaków dla Polaków jest bardzo mało. I to jest
niesamowity plus tej książki. Książka inspiruje, pomaga i wskazuje drogę
przede wszystkim w zakresie komunikacji z klientem. A jak się komunikujemy
(po polsku) każdy z Nas wie, ponieważ doświadcza skutków tej komunikacji
codziennie.
<p>
Wiele książek z tego zakresu jest autorstwa Amerykanów. Dla osób, które
nie znają specyfiki kultury amerykańskiej, książki te są mało pomocne. Dla
Amerykanów liczy się czas i pieniądz. Dla nas Polaków jeszcze nie liczy
się tak czas ani pieniądz. Dlatego wiele amerykańskich pozycji jest mało
przydatna, ponieważ przykłady zawarte w tych książkach odnoszą się do
realiów amerykańskich.
<p>
Polecam ją handlowcom i nie tylko.
2007-11-26
Radek
Witam, książkę oceniam jako bardzo dobry podręcznik (raczej poradnik) dla
początkującego sprzedawcy (chciałbym dodać i dla zaawansowanego, ale sam
dopiero zaczynam:]). Autor w umiejętny i szczególnie przyjazny sposób
(szczególnie dla mnie) prowadzi czytelnika przez różne aspekty sprzedaży,
negocjacji, czy psychologii. Ta książka z pewnością "otwiera
oczy" tym co je trochę mrużą ;)
2007-11-12
Maria Szcześniak-Włodarczyk
Alchemia sprzedaży - książka prosta i przystępna w przekazie, to jest jej ogromny plus. Opisuje kwestie znane mi od dawna, ale układ słów i zdań pobudza zupełnie inny poziom świadomości uruchamiając jednocześnie jakąś mało używaną wewnętrzna machinę "perpetuum mobile". Działam wykorzystując ten niezwykły dar, na co dzień i to na całego.
<p>
Dziękuje Konradzie za ta zwykłą a niezwykła publikację.
2007-10-31
Arnie
Konkretna wiedza, konkretnie podana. To, co mi się spodobało to
praktyczne podejście do sprzedaży. Nie jest to pozycja "akademicka", w
której przebijamy się przez wykresy i rysunki szukając recept, tylko
ciekawe techniki i wskazówki "gotowe do użytku od zaraz". Minusem może być
zbyt wiele jak na mój gust odniesień do polityki. Ale generalnie na plus,
polecam.
2007-12-03
Marta Siudak
W przystępny sposób opisane i zebrane wszystko to, co o
sprzedaży wiemy, ale w praktyce najczęściej zapominamy, albo nie zdajemy
sobie sprawy, że wiemy. Miła lektura.
2007-10-31
Andrzej Wiśniewski
Ciekawa ale nic nadzwyczajnego!
2007-10-30
Emil Podrażka
Szkoda, że nie ma oceny 3,5 bo chyba na tyle ta książka
zasługuje. Jeśli ktoś czytał Robbinsa, Coveya czy OConnora to w tej
książce z nowych rzeczy odnajdzie tylko zaproszenie na szkolenie Konrada
Pankiewicza. Temat omówiony bardzo ogólnie i w telegraficznym skrócie...
To jest moja opinia i każdy czytelnik ma prawo sam zweryfikować zawartość
i wystawić swój koment. Ja oczekiwałem trochę więcej od "guru" Konrada
Pankiewicza. Może następna będzie lepsza.
4.8