Młody mistrz programowania. Języ...

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Autorzy: ,

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci okładka tył
Stron: 296
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Czarowanie na ekranie!

  • krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
  • Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

  • Na pomoc czarodziejowi
  • Korespondencja
  • To, czego nigdy nie było
  • Drugi stopień wtajemniczenia
  • Porwanie
  • Karciane pola
  • Księga Czarów
  • Hokus, fokus, pokus
  • Pierwsze spotkanie z kotem
  • Budujemy grę
  • Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)
Najczęściej kupowane razem:
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci plus Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów plus Proste projekty dla młodych majsterkowiczów
Cena zestawu: 138,80 zł
Oszczędzasz: 20,83 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci plus Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów plus Proste projekty dla młodych majsterkowiczów
Cena zestawu: 138,80 zł
Oszczędzasz: 20,83 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu ...
Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA
Cena: 27,00 zł
Mamo, uszyj mi!
Anna Maksymiuk-Szymańska
Cena: 49,00 zł
Trening intelektu dla dzieci
Paulina Mechło, Roksana Kosmala
Cena: 19,90 zł
Macierzyństwo bez photoshopa
Małgorzata Dawid-Mróz i inni
Cena: 34,90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Trening intelektu dla dzieci
Paulina Mechło, Roksana Kosmala
Cena: 15,92 zł
Mamo, uszyj mi!
Anna Maksymiuk-Szymańska
Cena: 39,20 zł
Macierzyństwo bez photoshopa
Małgorzata Dawid-Mróz i inni
Cena: 27,92 zł
Minecraft dla bystrzaków
Jesse Stay, Thomas Stay, Jacob Cordeiro
Cena: 31,92 zł
Programowanie stało się jedną z kluczowych i bardzo pożądanych umiejętności we współczesnym świecie. Niestety, póki co na szkolną edukację w tej kwestii nie można za bardzo liczyć. Książka została napisana w taki sposób, aby umożliwić naukę także tym dzieciom, których rodzice nie są specjalistami w dziedzinie programowania. Wystarczy zainstalować w komputerze środowiska Baltie i Scratch i postępować zgodnie z wytycznymi z książki. Warto zabawę w programowanie rozpocząć jak najwcześniej – najprostsze zadania są wykonalne nawet dla kilkulatków, ale rodzice także mogą się czegoś nauczyć!

Dzieci są ważne