Maraton. Trening metodą Gallowaya

Maraton. Trening metodą Gallowaya

Autor: 

Ocena:
   4.8/6  Opinie  (5)
Stron: 216
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Septem
Wydawca: Septem
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł

Przełomowy program treningowy

  • Metoda marszobiegu Gallowaya
  • Programy: dla początkujących, "dobiec do mety", na spalanie tłuszczu, na czas
  • Źródła motywacji
  • Odliczanie do startu
  • Wskazówki dotyczące tempa podczas maratonu
  • Kontuzje i przerwy w treningu
  • Technika głębokiego oddychania
  • Odpowiednia dieta i obuwie maratończyka
  • Świętowanie zwycięstwa

Tego dnia, tak bez przyczyny, postanowiłem trochę pobiegać. Pobiegłem do końca drogi, a kiedy tam dotarłem, pomyślałem, że pobiegnę na koniec miasta. A kiedy tam dotarłem, pomyślałem sobie, że przebiegnę przez hrabstwo Greenbow. A skoro dotarłem aż tak daleko, dlaczego miałbym nie przebiec przez cały stan Alabama? Tak właśnie zrobiłem. Przebiegłem przez Alabamę. Bez żadnego powodu. Po prostu biegłem dalej....
Forrest Gump

Codziennie gdzieś biegniesz, podbiegasz lub idziesz żwawym krokiem. Współczesne życie nabrało tempa. Świat wymaga od Ciebie elastyczności i dynamicznego rytmu pracy. Ty jednak nie trać oddechu i nie poddawaj się zadyszce. Zacznij odpoczywać w biegu! Ponad 2500 lat temu samotny biegacz przemknął przez ziemie greckie, niosąc wiadomość o niespodziewanym ateńskim zwycięstwie nad perskimi siłami w bitwie pod Maratonem. Od przeszło 100 lat na ulicach największych miast świata rozgrywane są masowe biegi uliczne m.in. na dystansie maratońskim - 42 km 195 metrów. W przeciwieństwie do igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata, w maratonach ulicznych udział może wziąć każdy. Dębno, Warszawa, Wrocław, Katowice - od którego maratonu zaczniesz Ty?

Przebiegnięcie maratonu uznaje się za jedno z cenniejszych dokonań życiowych. Jest rezultatem wysiłku pochodzącego z własnego wnętrza - wykorzystywania fizycznych, umysłowych i duchowych zasobów przez dłuższy czas. Jednak ćwiczenia maratończyka wcale nie muszą przypominać "wyciskania siódmych potów". Skorzystaj z bardziej relaksacyjnego, mniej intensywnego programu treningowego, odkryj tajny składnik, jakim jest marszobieg, a już za sześć miesięcy pokonasz maraton. Do biegu, gotowy, start!

 


 

Jeff Galloway - jest olimpijczykiem i trenerem biegania. Przed dziesięciu laty stworzył unikalny program treningowy, pozwalający biegaczom przygotować się do maratonu i ukończyć go z sukcesem. Jego pierwsza książka stała się światowym bestsellerem, w tej z kolei znajdziesz informacje pozwalające Ci wybrać odpowiedni program treningowy, nie stracić motywacji, trenować z grupą, unikać kontuzji i spalać tkankę tłuszczową. Niezależnie od tego, jakie są Twoje umiejętności lekkoatletyczne, z pomocą Jeffa z dużym prawdopodobieństwem osiągniesz spełnienie swoich marzeń, czyli ukończysz maraton.

 


 

Główny patron medialny:

 


 

Patroni medialni:

 

 

 

  • Wstęp (9)
  • Geneza maratonu (11)

I Trening (17)

  • 1. Startujemy (18)
  • 2. Długi bieg (27)
  • 3. Metoda marszobiegu Gallowaya (30)
  • 4. Technika biegowa (39)
  • 5. Trening uzupełniający (45)
  • 6. Programy (51)

II Inspiracja (75)

  • 7. Źródła motywacji (76)
  • 8. Jak się zmotywować? (81)
  • 9. Jak pozostać zmotywowanym? (85)
  • 10. Moc grupy (89)

III Stawianie czoła wyzwaniu (93)

  • 11. Wizualizacja maratonu (94)
  • 12. Magiczne słowa (101)
  • 13. Brudne sztuczki (105)

IV Ten wielki dzień (109)

  • 14. Odliczanie (110)
  • 15. Regeneracja i ciąg dalszy (116)

V Biegać szybciej (121)

  • 16. Maraton w konkretnym czasie (122)
  • 17. Aby biegać szybciej, musisz szybciej trenować (128)
  • 18. Podbiegi rozwijają siłę (133)
  • 19. Zabawa szybkością (137)

VI Jedzenie i spalanie tłuszczu (147)

  • 20. Spalanie tłuszczu jako sposób życia (148)
  • 21. Twoje samopoczucie zależy od tego, co jesz (156)
  • 22. Poziom cukru we krwi a motywacja (163)
  • 23. Dieta maratończyka (167)

VII Porady praktyczne (171)

  • 24. Lata lecą (172)
  • 25. Kontuzje i przerwy w treningu (178)
  • 26. Oddychanie (183)
  • 27. Bieganie w mrozie i w upale (185)
  • 28. Pulsometry (192)
  • 29. Odpowiednie buty (196)

Dodatek (201)

  • Prognozowanie czasu w zawodach (202)
  • Ważniejsze maratony (206)
  • Maraton w liczbach (208)
  • O autorze (209)
Najczęściej kupowane razem:
Maraton. Trening metodą Gallowaya plus Biegi przełajowe. Trening metodą Gallowaya plus Półmaraton. Zdrowy trening i doskonałe wyniki metodą Gallowaya
Cena zestawu: 113,80 zł
Oszczędzasz: 17,08 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Maraton. Trening metodą Gallowaya
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Maraton. Trening metodą Gallowaya plus Biegi przełajowe. Trening metodą Gallowaya plus Półmaraton. Zdrowy trening i doskonałe wyniki metodą Gallowaya
Cena zestawu: 113,80 zł
Oszczędzasz: 17,08 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Maraton. Trening metodą Gallowaya
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi
Bożena Biernot, Dorota Augustyniak-Madejska
Cena: 37,00 zł
Rozmowy męsko-męskie, czyli jak odnaleźć w sobi...
Bogusław Stępień, Albert Szymański
Cena: 24,43 zł
Co za szycie!
Anna Maksymiuk-Szymańska
Cena: 49,00 zł
Schudnij z Kaizen
Jarosław Gibas
Cena: 34,90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 31,92 zł
Cena: 31,92 zł
Mamo, uszyj mi!
Anna Maksymiuk-Szymańska
Cena: 39,20 zł
FitMind. Schudnij bez diet
Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz
Cena: 29,60 zł
Co za szycie!
Anna Maksymiuk-Szymańska
Cena: 39,20 zł
6
(2)
5
(1)
4
(1)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Każdy, kto chcę zacząć biegać musi przeczytać tą książkę. Książka obowiązkowa.
      Ocena : 6 

    Pozycja dla prawdziwych biegaczy, pomocna dla tych, którzy chcą się zmierzyć z samym sobą i wyzwaniem jakie stawia ten dystans. Jak zawsze autor podaje tutaj masę cennych wskazówek i rad.
      Ocena : 5 

    Książka "Maraton, trening metodą Gallowaya" jest dla mnie wyjątkową pozycją. Po pierwsze dostałem ją na urodziny od wyjątkowej osoby, po drugie dzięki niej zostałem maratończykiem. Zanim zacząłem realizować plan z wspomnianej książki dzielnie realizowałem treningi rozpisane przez biegowych guru. Jednostki treningowe były 4-5 razy w tygodniu i rzadko kiedy okazywały się krótsze niż 1 godz. 30 min. Pasja z jaką trenowałem na początku swojej biegowej przygody z czasem gdzieś zanikała. Potrzebowałem zmiany... Jesienią roku 2012, postanowiłem przygotować się i wystartować w wiosennym maratonie z planem J.Galloway'a "Dobiec do mety". Z tygodnia na tydzień czułem przypływ mocy. W styczniu postanowiłem, że nie będzie to tylko jeden maraton a 5 największych polskich maratonów Dębno, Kraków, Wrocław, Warszawa, Poznań! Wszystkie w jednym roku! Po 23 tygodniach treningu Galloway'a, jako jednostkę treningową zdobyłem Dębno(07.04.2013) 4 godz. 31 min., 3 tyg. później Kraków(28.04.2013) 4 godz. 8 min.. Podczas maratońskich startów ludzie wytykali mnie palcami, śmiejąc się z marszobiegów. Później jednak okazywało się, że przybiegali za mną! Jeff Galloway i jego trening naprawdę działa!!!
      Ocena : 4 

    Jeśli komuś odpowiada zaliczenia maratonu marszobiegiem, lepszego podręcznika treningu nie znajdzie.
      Ocena : 3 

    Jeśli czytałeś pierwszą książkę autora to nie znajdziesz wiele nowości w tym wydaniu, dużo treści powtórzonej i liczne odesłania do książki o podstawach. Z drugiej strony jeśli jest to pierwsza książka od autora to jest poczucie niekompletności i mogą irytować te odesłania do poprzedniej książki - po to kupuje się książkę o maratonie by mieć to omówione od A do Z a nie po to by czytać co jest w innej.