Kiedy kropla drąży skałę, czyli ...

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Autor: 

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (18)
Stron: 296
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
37,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,40 zł
29,60 zł 37,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
37,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
29,60 zł
37,00 zł
Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
Owidiusz

Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.

Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
  • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
  • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
  • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
  • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
  • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
  • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!

O autorze (13)

Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)

Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)

Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)

ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)

  • Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
  • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (28)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
  • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
    • Pytania otwarte (48)
    • Pytania zamknięte (49)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)

Część II: Podstawy perswazji (57)

ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)

  • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
  • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
  • Tylko spokój nas uratuje! (65)
  • Bądź elastyczny! (66)
  • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)

  • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
  • Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
  • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
  • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
  • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (87)
  • Nie dla psa kiełbasa! (89)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
  • A Tata Marcina powiedział, że... (93)
  • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)

Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)

KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)

  • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (104)
  • Najcenniejsze ciacho życia (109)
  • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)

  • Odmień szarą rzeczywistość! (113)
  • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
  • Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
  • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (118)
  • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (120)
  • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (122)
  • Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
  • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
  • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (126)
  • Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)

Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)

ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
  • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
  • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
  • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (140)
  • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
  • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)

  • Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
  • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
  • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
  • "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
  • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
  • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)

Część V: Uwaga! Manipulacja (167)

NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)

  • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (168)
  • Negatywna gra na emocjach (172)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
  • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
  • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)

  • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
  • Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
  • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (184)
  • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
  • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)

Część VI: Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (189)

LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)

  • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
  • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (198)
  • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
  • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
  • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
  • Kawa czy herbata? (205)
  • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (207)
  • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (211)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)

  • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
  • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
  • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
  • Personalizuj polecenia (219)
  • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
  • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
  • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
  • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
  • Niedoceniana siła akcentowania (225)
  • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)

  • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (228)
  • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
  • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)

Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
  • Natural Born Killers? (235)
  • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (236)
  • Emocje w sprzedaży (238)
  • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
  • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
  • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
  • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
  • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
  • Unikaj zadawania głupich pytań (245)
  • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
  • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
  • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
  • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
  • Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
  • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
  • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
  • Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
  • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
  • Zapisane = zaklepane! (265)
  • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
  • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
  • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
  • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
  • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
  • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (272)
  • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
  • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
  • Ograniczaj paletę barw! (276)
  • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
  • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)

Część VIII: Źródła inspiracji (281)

  • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
  • POSŁOWIE (285)
  • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (287)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (289)
  • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej plus Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie plus Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Cena zestawu: 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(6)
5
(6)
4
(1)
3
(2)
2
(2)
1
(1)

Liczba ocen: 18

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Polecam
      Ocena : 6 

    Gorąco rekomenduję książkę jako jedną z najlepszych pozycji na rynku dotyczącą wykorzystania technik perswazyjnych w handlu. Ciekawa narracja, praktyczne przykłady, wysoki poziom wiedzy merytorycznej. Porusza najważniejsze zagadnienia, tłumacząc je w przystępny sposób.
      Ocena : 6 

    Gorąco polecam zatem jej lekturę wszystkim menedżerom, trenerom komunikacji perswazyjnej oraz studentom, traktującym techniki perswazyjne jako swoisty kapitał wiedzy przydatny w kształtowaniu współczesnych relacji, zarówno w obrębie organizacji, jak i, co wydaje się być najważniejsze, z różnymi osobowościami z podmiotów otoczenia, z jakimi przyjdzie im podjąć rozmowy. Prof. nadzw. dr hab. Mirosław Kwieciński Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Wydział Ekonomii i Zarządzania
      Ocena : 6 

    Książkę przeczytałem ponieważ zajmuję się handlem. Muszę przyznać, że oceniam ją wysoko. Szczególnie zapadł mi w pamięci cytat Autora: "Już dziś zamień "znów dostałem w kość" na "nauczyłem się czegoś nowego." Pozdrawiam.
      Ocena : 6 

    Książka zawiera wiele przydatnych wskazówek jak postępować z klientem. Na pewno każdy kto zajmuje się handlem czy też ma do czynienia z kontaktem z klientami powinien krok po kroku przeczytać tę publikację. Książkę polecam także każdemu, kto chce się przekonać w jaki sposób rozmową, gestami można wpływać na ludzi. Polecam!
      Ocena : 6 

    uwielbiaj ja!!!
      Ocena : 5 

    Ta książka to klucz do zrozumienia współdziałania w korporacji,rodzinie,w dniu codziennym i sposób otwarcie na siebie samego.Mądra,przydatna,i zabawna jednocześnie.Czekamy na kolejną edycję!
      Ocena : 5 

    Polecam gorąco tę książkę tym, których odpycha techniczne podejście do zagadnienia perswazji, czy też manipulacyjna logika podręczników do NLP. Binsztok prowadzi swój wykład w formie towarzyskiej rozmowy, w trakcie której opowiada rzeczywiste anegdoty i przykłady ze swojego życia, na których tłumaczy działanie poszczególnych technik i strategii negocjacyjnych. Dzięki bezpośredniemu stylowi, wysokiej kulturze, ciekawym przykładom i zrozumiałym definicjom książka jest świetną pozycją dla osób, które chcą komunikować się bardziej świadomie z otoczeniem, a jednocześnie zabezpieczyć się przed próbami manipulacji ze strony innych osób. Miła odmiana w stosunku do zarozumiałych i pełnych taniego tupetu podręczników o wpływaniu na innych ludzi.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobrze się czyta - pisana lekkim i przyjaznym językiem. Kolejne strony aż się same przewracają. Autor "teorie" popiera przykładami ze swojego doświadczenia. Praktycznie wskazując tym jak można wykorzystać to o czym pisze i jakie to może mieć skutki. Jest to pozycja godna polecenia by nauczyć się nowych technik, ale również uświadomić sobie jakim wpływom jesteśmy poddawani.
      Ocena : 5 

    Ciekawa pozycja zawierająca wiele przykładów i wskazówek. Otwiera oczy na sprawy które umykają nam w codziennym życiu. Książka osobista a przez to chętnie się do niej sięga. Polecam ją przedsiębiorcom i szefom firm którzy chcą podnieść własne kompetencje i znaleźć drogę porozumienia z podwładnymi. Filip Ficnerski
      Ocena : 5 

    Wspaniała lektura szczególnie dla tych którzy wyskakują na glęboką wodę, książka służy wtedy jako poradnik z najlepszymi wskazówkami, sama osobiście biorę przykład z niektórych opisanych zdarzeń, wielkie gratulacje dla autora, bo nie jest łatwo napisać książkę i ją wydać, sukcesem jest jej popularność, bez wachania mogę stwierdzić, że od dnia jej nabycia i przeczytania pierwszej strony zainteresowanie moje wzrastało, książka została przeczytana w mig, szaczunek dla piszącego bo stworzył mądry poradnik
      Ocena : 5 

    Podzielam większość opinii (i tych dobrych i złych), które się pojawiły pod tą książką. Binsztok reklamuje w niej swoje szkolenia i stronę, ale przecież ma do tego prawo! Przy czytaniu możemy stwierdzić, że "cholera, już to kiedyś widziałem" i prawdą jest, że znajdują się w niej techniki poruszane w innych książkach o NLP i komunikacji interpersonalnej. Co nie zmienia faktu, że te techniki są tutaj bardzo ciekawie opisane, dostatecznie wyczerpane i poparte fajnymi przykładami. Binsztok przytacza najważniejsze wg niego triki i informacje na temat perswazji i dzieli się nimi z czytelnikiem w sposób bardzo intuicyjny. Używa w tym celu prostego języka i obrazowych przykładów z życia wziętych. Co prawda mi ten język od czasu do czasu przeszkadzał, bo nie przepadam za spoufalaniem się z czytelnikiem, puszczaniem do niego emotikonek i stosowanie licznych wielokropków i wykrzyknięć, ale można to wybaczyć. Prawdziwie przydatne rady, które możemy stosować codziennie. Bardzo spodobał mi się rozdział "Lingwistyczne techniki hipnotyzujące ludzki umysł" i bardzo często do niego wracam. Jak z resztą i do całej książki. Mój werdykt: Jeśli miałeś większą styczność z technikami komunikacji perswazyjnej, bądź NLP to z książki wyniesiesz jedynie kilka nowych rzeczy. Ale jeżeli są do zagadnienia dla Ciebie nowe i chciałbyś poznać i nauczyć się mnóstwa przydatnych rzeczy to gorąco polecam "Kiedy kropla drąży skałę".
      Ocena : 4 

    Nic szczególnego. Przetrawiłem parę książek na ten temat i ta wydaje się być identyczną z poprzednimi. Nic nowego nie wnosi. Jeśli ktoś zaczyna czytać na ten temat to jak najbardziej może być.
      Ocena : 3 

    Taka sobie. Zawiera konkretne rady ale słabo motywuje.
      Ocena : 3 

    Szczerze mówiąc książka przeciętna nic nie wnosi nowego zlepek Hogana, Cialdiniego i NLP Najładniejsza jest okładka
      Ocena : 2 

    Już od pierwszej strony książka zniechęca do czytania zbytnią reklamą strony autora i jego osoby. Książka ta powędrowała w zapomniane klastry dysku, by nie rozpraszać moich oczu. Nie sądzę by sztuki perswazji w niej zawarte miały by mi w czymś pomóc skoro autor nie potrafił je zastosować na mnie. A "mistrza" do wielbienia pozwolę sobie sam znaleźć
      Ocena : 2 

    Szczerze powiedziawszy spodziewałem się po tej książce znacznie więcej. Już tu ktoś wcześniej napisał, że to po prostu zlepek innych książek, nawet przykłady z nich pochodzą. Z jednej strony tematy przerabiane są bardzo pobieżnie, z drugiej zaś czytając ma się wrażenie, że książka mogłaby być 10 razy chudsza. Ponadto jeśli ktoś miał już wcześniej styczność z NLP to od razu wyłapie teksty pisane przez autora w taki właśnie sposób. Nie lubię też książek, które są przez ich autorów traktowane jako reklamówka dodatkowych usług, takich jak szkolenia. W tej książce można niejednokrotnie przeczytać, że czegoś tam nie da się pokazać w książce z pewnych powodów, ale za to na szkoleniach owszem. Jest też mowa o dodatkowych materiałach dla nabywców książki, które mają się znajdować na stronie autora. Może mam problemy ze wzrokiem, być może strona internetowa Pana Binsztoka jest całkowicie nieprzejrzysta, a może po prostu takich materiałów tam nie ma. Zamiast wydawać pieniądze na tę pozycję proponuję zakupić klasykę czyli Cialdiniego i jakąś porządną książkę o NLP. Jednej gwiazdki nie daję, gdyż tragedii nie ma i okładka jest nie najgorsza.
      Ocena : 1 

    Tragiczna ksiązka , pisana językiem jak dla małych dzieci . Napchana mnóstwem cytatów , autor traktuje czytelnika jak niedorozwiniętego umysłowo człowieka , chyba ze sam nie grzeszy inteligencją . Nie polecam wydawać na tą ksiazke ani złotówki , nie dowiecie się niczego nowego .