Coaching. Inspiracje z perspekty...

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów

Autor: 

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (2)
Stron: 280
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł

Rzeczowe i praktyczne odpowiedzi na kluczowe pytania

  • Czym jest coaching? Jak stać się dobrym coachem? Jak doskonalić własną praktykę?
  • Jakie możliwości oferuje coaching oraz jak mądrze i skrzętnie z nich skorzystać?
  • Jak umiejętnie wdrażać coaching w organizacji, aby móc rozwinąć jej potencjał?


Lektura obowiązkowa dla:

  • adeptów coachingu i praktykujących coachów,
  • menedżerów, którzy chcą skorzystać z usług coacha,
  • specjalistów HR, odpowiedzialnych za wdrażanie coachingu w organizacji.

Coaching jako metoda wspierania rozwoju osób ambitnych!

Czy wiesz, czym jest profesjonalny coaching oraz w jaki sposób może pomóc Ci w rozwoju kariery zawodowej?
Coaching służy doskonaleniu kompetencji oraz przygotowuje do pełnienia nowych ról zawodowych lub sprawniejszego funkcjonowania w dotychczasowej roli. Jest to także narzędzie pomocne we wprowadzaniu zmian w obecnym sposobie życia lub ścieżce kariery. Zmian tych dokonuje się poprzez odkrycie na nowo znaczenia swojej pracy lub dążenie do nadania własnemu życiu lub karierze zupełnie nowego sensu i kierunku. Coaching jest więc sposobem na wspieranie rozwoju i samorealizacji, kreowanie siebie i własnego życia w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi głęboko się identyfikujemy. Aktywne uczestnictwo w sesjach coachingu owocuje odkryciem i uwolnieniem uśpionych zdolności, możliwości i potencjału.

  • Porady menedżerów -- jak najlepiej spożytkować udział w sesjach coachingu.
  • Coaching umiejętności interpersonalnych.
  • Executive oraz career coaching.
  • Praca coacha wewnętrznego.
  • Wdrożenie coachingu w organizacji.
  • Standardy nauczania, etyka oraz superwizja w coachingu.
  • Psychologia coachingu oraz coaching oparty na dowodach.
Coaching jest dla osób, które dobrze funkcjonują, ale mają potencjał oraz ambicję, aby radzić sobie jeszcze lepiej z myślą o osiąganiu nieprzeciętnych wyników.
Paweł Smółka

Patron medialny:

Wstęp (Paweł Smółka, Anna Pyrek, Henryk Szmidt, Zbigniew Brzeziński, Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul, Olga Rzycka, Piotr Wieczorek, Dawid Smółka, Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (7)

Perspektywa nauki

Rozdział 1. Coaching oparty na dowodach (Paweł Smółka) (23)

Rozdział 2. Psychologia coachingu (Paweł Smółka) (47)

Rozdział 3. Coaching umiejętności interpersonalnych (Paweł Smółka) (71)

Perspektywa praktyki

Rozdział 4. Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu (Anna Pyrek, Henryk Szmidt) (95)

  • Coaching jako zawód (95)
  • Kompetencje coacha (96)
  • Motywacja (97)
  • Ścieżki rozwojowe (98)
    • Szkoleniowiec/trener (98)
    • Konsultant HR/executive search (99)
    • Menedżer/lider (99)
    • Terapeuta/psycholog (100)
  • Metody nauczania (100)
    • Metody pracy w grupie z coachem-trenerem (101)
    • Indywidualne metody rozwoju (102)
  • Możliwości edukacyjne, czyli jak zostać coachem (103)
  • Formalne potwierdzenie kompetencji (105)
  • Wybór właściwego szkolenia (106)
  • ICF (108)
  • Superwizja w coachingu (109)
    • Modele superwizji (111)
    • Podstawowe funkcje superwizji (112)
    • Rodzaje superwizji (113)
    • Sukces superwizji (115)
    • Style coachingu (117)
  • Załącznik (118)
  • Kodeks etyki oraz kompetencje coacha według International Coach Federation (118)
    • KODEKS ETYKI (118)
    • KOMPETENCJE COACHA (122)

Rozdział 5. Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla (Zbigniew Brzeziński) (129)

  • Indywidualny rozwój kadry menedżerskiej najwyższego szczebla (131)
  • Executive coaching - czym jest? (132)
  • Czyżby kolejna moda? (135)
  • Jakie korzyści? (136)
  • Jak to działa? (138)
  • Nad czym można pracować, wykorzystując executive coaching? (140)
  • Ile to trwa? (146)
  • Sylwetka coacha (146)
  • Po czym poznać dobrego executive coacha? (150)
  • Zamiast zakończenia (153)

Rozdział 6. Coaching kariery (Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul) (155)

  • Czym jest dla nas coaching kariery? (156)
  • Kariera jako temat coachingu (156)
  • Coaching kariery (157)
  • Coaching kariery a doradztwo (158)
  • Kim jest coach kariery? (158)
  • Potrzeby i dylematy klienta coachingu kariery (159)
  • Przypadek 1. (160)
    • Jak klient trafił do coacha? (161)
    • Potrzeby klienta (161)
    • Warsztat coacha (162)
  • Przypadek 2. (163)
    • Jak klient trafił do coacha? (165)
    • Potrzeby klienta (166)
    • Warsztat coacha (170)
  • Przypadek 3. (171)
    • Jak klient trafia do coacha kariery? (172)
    • Potrzeby klienta (173)
    • Warsztat coacha (176)
  • Przypadek 4. (176)
    • Jak klient trafia do coacha? (177)
    • Potrzeby klienta (177)
    • Warsztat coacha (179)
  • Zadowolony klient coachingu kariery (179)

Rozdział 7. Coaching wewnętrzny w firmie (Olga Rzycka) (181)

  • Na początek kilka wyjaśnień (181)
    • Co to jest coaching? (182)
    • Coach cudotwórca (183)
    • Rodzaje coachingów (183)
    • Coaching wewnętrzny (184)
  • Firma ING Usługi Finansowe S.A. i coaching (186)
    • Jak ING Usługi Finansowe S.A. rozumie coaching? (186)
    • Jak coaching wewnętrzny wygląda w ING? Trochę więcej szczegółów (186)
    • Kto może korzystać z coachingu? (188)
    • Coaching zespołowy (188)
    • Czy coaching wewnętrzny przynosi oczekiwane efekty? (189)
    • Informacje dodatkowe (190)
  • Praca coacha wewnętrznego (190)
    • Trochę o perspektywie systemowej (190)
    • Na czym polega praca coacha wewnętrznego? (192)
    • O co chodzi w pracy coacha wewnętrznego? (193)
    • Ryzyko i dylematy pracy coacha wewnętrznego (194)
  • Zakończenie (196)
  • Załącznik nr 1 (197)
    • Standardy ICC (197)
  • Załącznik nr 2 (201)
    • Procedura Programu Indywidualnego Coachingu Wewnętrznego dla Dyrektorów Oddziałów (201)
  • Załącznik nr 3 (203)
    • Opis stanowiska coacha menedżerów sprzedaży (203)

Perspektywa klienta

Rozdział 8. E-coaching: zalety i ograniczenia (Piotr Wieczorek) (209)

  • Kim jest coach? (211)
  • Wybieramy coacha (212)
  • Doświadczenia z sesji (217)
  • Osiągnięcia coachingu (222)
  • E-coaching: za i przeciw (225)
  • Planowanie i częstotliwość (227)
  • Komu polecam coaching? (227)
  • Podsumowanie (229)

Rozdział 9. Coaching z perspektywy menedżera (Dawid Smółka) (231)

  • Talenty a wybory (231)
  • Kariera (233)
  • Gdy dojrzewałem do decyzji (236)
  • Mój coaching (241)
  • Co dalej? (248)

Rozdział 10. Wdrożenie programu coachingu w organizacji (Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (251)

  • Początki coachingu w biznesie (251)
  • Czy potrzebny jest nam coaching? (252)
  • Historia podejść do coachingu w GSK (256)
  • Elementy wdrożenia coachingu w GSK na przykładzie projektu pilotażowego dla grupy Talentów (258)
    • Misja (260)
  • Czynniki sukcesu (264)
  • Podsumowanie (266)

O autorach (267)

Skorowidz (271)

Najczęściej kupowane razem ebooki:
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów plus Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem plus Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
Cena zestawu: 147,90 zł
Oszczędzasz: 22,19 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 39,20 zł
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Don Sexton, Donald J. Trump
Cena: 43,91 zł
Skuteczny coaching dla zaawansowanych
Katarzyna Helena Kowalska
Cena: 31,92 zł
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umi...
Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Katarzyna Sztajerwald
Cena: 31,20 zł
Cena: 47,20 zł
6
(0)
5
(1)
4
(1)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Książka, którą początkujący coach (a także ten bardziej zaawansowany) powinien mieć pod ręką. Dobre przykłady, konkretne porady i szerokie spektrum tematów stanowią cenną inspirację w pracy coacha.
      Ocena : 4 

    Publikacja jest moim zdaniem udaną próbą opisania zawodu coacha oraz opisania, jak wygląda rynek usług coachingowych w Polsce.